איטליה/הצעת EEN – יצרן מוצרי מזון מבוססי אצת ספירולינה, מחפש סוכן/מפיץ בישראל (133009)

החברה היא סטארט-אפ חדשני, יצרן ספירולינה, שרשם פטנט על תהליך חדשני לחילוץ ספירולינה. הם מציעים ספירולינה בפורמטים שונים (טבליות, כמוסות) ומגוון רחב של מוצרי מזון המשתמשים בספירולינה, המיוצרת במפעל משלהם כחומר גלם, כגון: פסטה עם ספירולינה, גבינה עם ספירולינה.

הסטארט-אפ כבר רשם פטנט על תהליך לחילוץ ספירולינה,ב-173 מדינות. במפעל משלה באיטליה,

במפעל שלה באיטליה החברה מייצרת ספירולינה אורגנית מוסמכת. ספירולינה היא אצה מיקרוסקופית שתמיד הייתה נקצרת ומיובשת למטרות תזונתיות, הודות לעושר שלה בחומצות אמינו חיוניות, ויטמינים (בפרט מקבוצת B), מינרלים, חומצה פולית וברזל.

החברה מספק ספירולינה בפורמטים שונים:

  1. ספירולינה (מוסמך(BIO בטבליות של 1 גרם – 30 טבליות ו-30 גרם לאריזה.
  2. ספירולינה (מוסמך BIO) 100% ספירולינה - שקיות של 30 גרם.

החברה מציעה גם מוצרי מזון באמצעות ספירולינה המיוצרת במפעל שלהם כחומר גלם, ובמיוחד:

פסטה עם ספירולינה - הפסטה מיוצרת עם קמח חיטת דורום איטלקי, בתוספת של 1% ספירולינה, היא התאמה מושלמת בין מסורת הפסטה האיטלקית העתיקה עם ציור חוטי ברונזה וחדשנות במזון;

ריבת תפוזים עם ספירולינה - זוהי "ריבת" תפוז בתוספת של 1% ספירולינה וסוכר. מיוצר מתפוזים איטלקיים עסיסיים הגדלים בים התיכון. הריבה אינה מכילה תוספים או חומרים משמרים הודות לכוח נוגד החמצון של ספירולינה המאפשרת, באופן טבעי, שימור ארוך.

הסטארט-אפ האיטלקי מחפש שותפים עסקיים/מפיצים/סוכנים מנוסים בתחום המזון האורגני והסופרפוד, ליצירת ערוצי מכירה חדשים במדינות זרות.

קבלת פרטי הקשר של החברה בכפוף להסכמת החברה בלבד.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה