סינגפור – חברת מערכות תרמיות וסולריות למזגנים מסחריים ופרטיים (ידידותיות לסביבה וחסכוניות באנרגיה) מחפשת שותף בישראל (128047)

החברה מתווה מסלול חדש דל פחמן עם מזגנים ברי-קיימא חסכוניים, הממחזרים ועושים שימוש חוזר בפסולת חום כדי להפעיל מיזוג אוויר חסכוני באנרגיה, להוריד את הטמפרטורות החיצוניות ולהפחית את פליטות הפחמן.

 

עם הקמתה ב- 2014 בסינגפור, החברה היא יצרנית וספקית הטכנולוגיה הראשונה בעולם של מיזוג אוויר תרמי סולארי. המערכת החדשנית שפותחה בשיתוף פעולה עם מומחים מהאוניברסיטה הלאומית של סינגפור, מציעה מגוון רחב של מערכות קירור ליישומים מסחריים ולמגורים. טכנולוגיית הקירור של החברה מספקת חיסכון יוצא דופן באנרגיה וכן הפחתה בפסולת פחמן וחום, וזכתה בפרסים ממכון המהנדסים של סינגפור ו-ASEAN.

הקולט התרמי, שמוגן בפטנט, אוסף חום משוחרר מהמעבה ורותם את חום השמש והסביבה לחימום מוקדם של נוזל הקירור, ובכך מפחית את העומס על עבודת המדחס. בתהליך זה האנרגיה וכמות פסולת החום המשתחררת בחוץ מצטמצמת.

מערכת חדשנית זו מפחיתה את עלויות האנרגיה ב-30-55%, יחד עם חיסכון במחזור חיים של עד 75% ממחיר המערכת, בהשוואה למערכות מיזוג אוויר קונבנציונליות מסוג אינוורטר. פליטת הפחמן מופחתת בשל היעילות האנרגטית שלה, ופחות חום פסולת משתחרר לסביבה ובכך מקל את נטל החום הסביבתי.

כיום ניתן למצוא את המערכות האלו בסינגפור בבתים (קרקע, בתים משותפים, דיור ציבורי) והוסטלים, בתי ספר ובתי חולים, קניונים, משרדים, מפעלים ומרכזי נתונים, ובמתקנים ברחבי העולם הכוללים בתי מלון וחנויות קמעונאיות במיאנמר, בפיליפינים ואיחוד האמירויות, כמו גם במתקני בתי חולים של האו"ם בסודן.

החברה מעוניינת בקשר עסקי עם דילרים, מפיצים ויועצים בתחום האנרגיה הירוקה.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה