פולין – יצרנית מוצרי עגבניות, רטבים, ריבות ומחיות פירות, מחפשת יבואנים ומפיצים בישראל (121902)

החברה אשר הוקמה בשנת 2013 ומעסיקה 73 עובדים, מתמחה בייצור קטשופ, רוטבי עגבניות, רכב עגבניות, מיץ עגבניות, ריבות ותפוחים צלויים.

 

רשימת המוצרים כוללת:

מוצרי עגבניות

קטשופ – מוצר הדגל של החברה בעל טעם עדין ומתובל, וזמין גם בגרסה חריפה. הקטשופ מכיל ליקופן, נוגד חמצון רב עוצמה בעל תכונות ייחודיות המגן על הגוף מפני מחלות רבות. ארוז במיכל זכוכית או בבקבוק לחיץ מודרני ונוח.

רכז עגבניות – רסק העגבניות מיוצר מ- 100% העגבניות הטובות ביותר ומחומרים טבעיים בלבד. מכיל ליקופן ומושלם לכל מאכל, רטבים ומרקים. נארז בצנצנות.

מיץ עגבניות – המיץ אינו מכיל רכיבים מלאכותיים או חומרים משמרים. מפוסטר בזהירות ומיוצר אך ורק מעגבניות פולניות. מושלם להתחלה בריאה של היום, או כתוספת למשקאות וקוקטיילים. מספק לגוף חומרים מזינים חיוניים, כגון אשלגן. הוא מגיע בשני טעמים - קלאסי ומתובל (חריף) בבקבוק זכוכית של 250 מ"ל.

רטבים
הפורטפוליו של המותג מכיל מגוון רטבים מוכנים כגון: רוטב חמוץ מתוק, רוטב בולונז, רוטב ספגטי ורוטב מקסיקני, הנארזים בצנצנות של 500 גרם. הרטבים מיוצרים מהמרכיבים הנבחרים ביותר והם מהווים בסיס למנות ביתיות טעימות לכל המשפחה.

תפוחים צלויים
המותג מיוצר מתפוחים איכותיים חתוכים לקוביות, קלויים עם סוכר. מוצר לשימוש כללי ולתעשיית הממתקים. הוא אידיאלי לשימוש עם כל סוגי האפייה: עוגות שמרים ופחזניות, עוגות תפוחים, שטרודל, כקישוט לקינוחים וגלידות, וכן מרכיב של מנות גסטרונומיות כמו פנקייקים, כופתאות.

ריבות
מיוצרות מתותים, דומדמניות שחורות ודובדבנים, בתהליך בישול מחית פירות וסיבי פרי על ידי אידוי מים. מוצר לשימוש כללי ולתעשיית הממתקים. מושלם למילוי ולקישוט עוגיות, עוגות ספוג, עוגות שמרים, סופגניות, בצקים רכים, בצק עלים, כריכים ועוד. מגיע בדליים של 13 ק"ג.

 

במסגרת ההיצע התעשייתי, המפעל מייצר מחיות של פירות וירקות ברמות צפיפות שונות, הניתנות להתאמה לצרכי הלקוח. בפרט מייצרים רסק תפוחים, גזר, פירות רכים, בצל וסלרי.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה