קרואטיה – חברה העוסקת בהעברת והפצת תוכן, אבטחה והגנה ופתרונות, מחפשת שותפים עסקיים (126938)

חברה מובילה, עם למעלה מ- 90 שנות מסורת וידע, המתמחה בפיתוח וייצור שירותים חדשים על תשתיות עודפות, המכסים העברה, הפצה ושידור תכנים, אבטחה והגנה ופתרונות לאינטרנט של הדברים, מעוניינת ביצירת שיתופי פעולה עם יצרני אודיו-ויזואלי, וכן עם רשות הכבאות וההצלה.

השותפים הפוטנציאליים של שירותי שידור לווייני, שירות OTT ושירות Playout הם יצרנים אורקוליים או בעלים המעוניינים להפיץ תוכן למשתמשי קצה, בעוד NOCaaS מיועד לכל בעלי תשתית תקשורת אלקטרונית הזקוקים לניטור מרחוק של התשתיות בנפרד מהעסק, מתוך כוונה להפחית את עלויות התפעול.

ה-OIV מדגיש במיוחד את הפוטנציאל של "OIV Fire Detect AI", מערכת חדשנית ומשולבת לגילוי אש מוקדם בחלל פתוח עם יכולת לחזות את התפשטות האש, המיועדת לשירותים האחראים על הגנה והצלה, כמו גם ניטור והגנה על שטחי יער.

המערכת מיושמת בהצלחה בקרואטיה כבר מספר שנים והוכיחה את עצמה כיעילה מאוד. היא תרמה לצמצום מספר השרפות הגדולות ולגודל השטחים השרופים, כמו גם לעלויות כיבוי האש.

החברה היא הספק המוביל כיום של תשתיות קריטיות עבור שירותי שידור ציבוריים ונתונים מרכזיים, והיא מפתחת בהצלחה שירותים מסחריים חדשניים.

החברה הינה בבעלות מלאה של ממשלת קרואטיה, והיא בעלת 95 שנות ניסיון בשידורי רדיו ו- 65 שנות ניסיון בשידורי טלוויזיה, ומעסיקה 300 עובדים.

 

למידע נוסף ופרטי קשר, יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה