איטליה – יצרנית תצוגות מולטימדיה יוקרתיות לנקודות מכירה, מחפשת מפיצים וסוכנים (125274)

חברה המתמחה בייצור מולטימדיה / תצוגות נקודת מכירה (תצוגות קופה - POS) המיוצרות מחומרים יוקרתיים ואלמנטים עיצוביים (כמו עץ יקר, אבנים, עור וכו') המספקים ערך מוסף למוצרים אלו, מחפשת מפיצים וסוכנים בינלאומיים.

המוצרים מכוונים למשתמשי קצה כגון מלונות יוקרה, מוזיאונים, משרדי אדריכלות ו/או הנדסה, משרדי פרסום, אולמות תצוגה ותערוכות.

לחברה, שממוקמת באזור לומברדיה ופעילה מאז שנת 2002, ניסיון רב בפיתוח פתרונות בתחום התקשורת ובאפשרותה לספק את המכשירים והמערכות הטכנולוגיות העדכניות ביותר, בשילוב עיצוב ייחודי ואלגנטי תוצרת איטליה.

מתמחים בעיקר בייצור מגוון רחב של תצוגות מולטימדיה / תצוגות נקודת מכירה (תצוגות קופה), שיכולות להגיע לרמת התאמה אישית גבוהה במטרה לספק את צרכי המשתמשים הסופיים.

השימוש במסכים דיגיטליים למכירה הוא די נפוץ, שכן תצוגות אינטראקטיביות יכולות לספק למשתמשים תכנים דיגיטליים (תמונות, סרטונים, חוברות) הקשורים למוצר הלקוח. עם זאת, לא קל למשוך את תשומת לבם של המבקרים. פתרון אחד הוא באמצעות עיצוב, על מנת לגרום למבקרים להתמקד בתכנים דיגיטליים. מבחינה זו, עיצוב בשילוב עם החומרים הנכונים יכול להביא את האפקט הטוב ביותר.

החברה האיטלקית שואפת לקדם את מוצריה בחו"ל וליצור קשר עם מפיצים וסוכנים בעלי קשרים עם לקוחות המעוניינים במוצרי עיצוב במקום פתרונות תעשייתיים סטנדרטיים.

 

למידע נוסף ופרטי קשר, יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה