טיוואן – יצרנית פתרונות נגד COVID-19: סורק טמפרטורה תרמי מהיר ומתקן חיטוי אוטומטי, מחפשת מפיץ (119691)

החברה מתמחה בעיקר במכשירי רשת וטכנולוגיות, פרויקטים של שילוב מערכות אלחוטיות ופרויקטים אחרים בהתאמה אישית. כדי לתרום לשירותי הבריאות, היא מקדישה את הידע שלה ומשאבים לתעשייה הביו-רפואית ויישומים קליניים, על מנת להגדיל את הדיוק של מערכות לבדיקת מחלות והפחתת תקופת הסבל של המטופלים.

במסגרת ההתרחבות לשווקים הגלובליים, החברה מחפשת מפיץ בישראל לשני מוצרים חדשניים שפיתחה:

Wallie Screen – מכשיר לזיהוי מהיר של טמפרטורת גוף לא תקינה בזמן אמת. כאשר טמפרטורה חריגה נמצאה במהלך זיהוי הטמפרטורה בזמן אמת, ניתן לצלם את התמונה האוטומטית ופונקציות האזהרה יופעלו. בנוסף לזיהוי פנים ומדידת טמפרטורה, המכשיר מזהה באופן אוטומטי באם הנבדק חובש מסיכה. הוא מצויד בפלטפורמת ניטור מרחוק בזמן אמת, אשר יכולה להפעיל את השימוש בציוד ולהפחית את סכנת ההידבקות במחלה.  

O-Ring – מתקן חיטוי ידני אוטומטי חדיש. למתקן שלושה יתרונות: הוא מהיר, בטוח ונוח. כאשר מכניסים את כף היד לאזור החישה האינפרא אדום, באפשרותו לחוש מיד ולרסס באופן שווה את הנוזל על כף היד. צריכת החשמל של המכשיר נמוכה מאד, שתי סוללות אלקליין 9 וולט בלבד, המספיקות ל- 25,000 פעמים. מתאים לשימוש בעיקר במקומות שיש בהם קהל כגון: מקומות עבודה, תערוכות, חדרי כושר, מוזיאונים, בתי מלון, בתי חולים, חנויות כלבו, שדות תעופה, בתי סוהר ועוד. למכשיר עיצוב יפה ואלגנטי והוא בטוח לילדים.

החברה הוקמה בשנת 2000 ומעסיקה מעל 100 עובדים.

 

לקבלת פרטים נוספים יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה