אוזבקיסטאן: פרויקטים למשקיעים בתחום התעשייה האלקטרו-טכנית

לשכת המסחר של אוזבקיסטאן העבירה אלינו רשימה של 6 פרויקטים למשקיעים פוטנציאלים בישראל בתחום התעשייה האלקטרו טכנית.

להלן רשימת הפרויקטים:

  1. ייצור נורות לד
    התפתחות המגמה לחסכון באנרגיה תרמה לגידול בביקוש בשוק לתאורת לד, ולדברי אנליסטים שוק נורות ה- LED מהווה כיום כ- 60% מסך שוק התאורה. 
  1. ייצור מנועים חשמליים עבור קיבולות שונות
    על פי נתוני חברת האנליסטים GfK, המכירות העולמיות של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים הסתכמו לראשונה במעל לטריליון אירו. השנה צופים גידול נוסף של 2% במכירות. מחקרים צופים כי שוק זה יצמח ב- 6.5% בממוצע מדי שנה בשנים הקרובות.
  1. ייצור ספקי כוח (UPS) ומייצבים (stabilizers)
    UPS הוא אחד האלמנטים העיקריים של התשתית ההנדסית של ארגונים מודרניים, ולכן, התחייה של שוק זה יכולה להתפרש כאינדיקציה לכך שתעשיית ה-IT כולה צוברת תאוצה. השוק העולמי בתחום זה מוערך בכ- 11 מיליארד דולר ונמצא בצמיחה מתמדת של כ- 3-5 בממוצע בין השנים 2019 ל-2025.
  1. ייצור מעגלים מודפסים חשמליים
    לוחות מעגלים מודפסים משמשים כמעט בכל מגזרי הכלכלה, והביקוש להם גדל בהתמדה. קצב ההתפתחות המתקדם של מיקרו-אלקטרוניקה מחייב עלייה מתמשכת ברמתם הטכנית ודרישות מוגברות לאמינות. עמידה בדרישות אלה תלויה בהתקדמות בתכנון ופיתוח טכנולוגיית המעגלים המודפסים. לוחות מעגלים מודפסים נמצאים בשימוש נרחב במכשירי חשמל ביתיים, ציוד תקשורת, מחשבים ומערכות אוטומציה. ייצור מעגלים מודפסים הוא עסק בעל רווחיות כיוון שייצור ציוד אלקטרוני אינו אפשרי ללא רכיב זה.
  1. ייצור פנלים סולאריים (פוטו-וולטאים)
    בעתיד הקרוב יושק באוזבקיסטן מכרז מבוסס PPP לשני פרויקטים בתחום האנרגיה הסולארית בהספק של עד 200 מגוואט כל אחד באזורי סמרקנד וג'יזאק, ולאחר מכן מכרזים נוספים בהספק כולל של 500 מגוואט. אוזבקיסטן הציבה לעצמה מטרה לייצר אנרגיה חלופית עם קיבולת של עד 5 GW עד שנת 2030.
  1. ייצור מדחסים למוצרי חשמל ביתיים
    שוק המזגנים הביתיים, המקררים והמקפיאים, בהם המדחס הוא חלק בלתי נפרד, הוא אחד המגזרים העיקריים בשוק מוצרי הצריכה. נכון לעכשיו, מתבצעת עבודה ליישום פרויקטים חדשים, שמטרתם לשלוט בייצור מקררים ביתיים עם כושר ייצור של מיליון יחידות, שיגדילו את הביקוש למדחסים עבור מכשירי חשמל ביתיים במדינה. גם שוק זה צפוי לגדול ב-4.1% עד שנת 2028.

 

במידת הצורך יינתן סיוע בחיפוש וזיהוי של שותפים מקומיים בעל ניסיון בייצור.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד.

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה