ארה"ב: פגישות אישיות וירטואליות עם חברות מויסקונסין, 23-26.1.23

שלוש חברות מויסקונסין יקיימו פגישות עסקיות אישיות בזום עם חברות ישראליות מתחומים שונים: תוכנה וחומרה לניהול מלאי לסקטור החקלאות, מוצרי איפור מקצועי, חומרי גלם לתעשיית המזון.

הפגישות תתקיימנה בין התאריכים 23 עד 26 בינואר, בין השעות 16:30 עד 19:30 (עקב הפרשי השעות).


להלן פרטי החברות:

 

Arbre Technologies - תוכנה וחומרה לניהול מלאי לסקטור החקלאות

החברה מספקת תוכנת ניהול מלאי וחומרת RFID לעסקים העוסקים בגננות, ומשרתת לקוחות בתחומים כגון: ייצור עצים, שיחים, פרחים, ייעור מחדש של במבוק, עיבוד קני סוכר, עיבוד קנבוס תעשייתי וייצור קנאביס.

התוכנה והחומרה מאפשרים למגדל להשיג יעילות של מעל 80% בשיטות ניהול המלאי שלהם. לדוגמה, Arbre עוזרת לפעולות להפחית את הזמן שלוקח להשלמת פעילויות שאינן מוסיפות ערך, כגון עדכון ספירות מלאי, מיקומים וסטטוס. הפתרונות שלהם יכולים לפעול באופן אוטונומי, או ללא ידיים, כדי לשחרר עובדי מפתח להתמקד בפעילויות בעלות ערך רב יותר (למשל הגדלת ההיצע ובקרת האיכות).

שלא כמו פתרונות תוכנה מסורתיים, אספני נתונים וספקים ממוקדי חומרה, Arbre Technologies מציעה "פתרון מוצר שלם": הם מספקים את התוכנה, קוראי RFID והאנטנות, תגים ותוויות, תוכנות הדפסה ומדפסות RFID/מקודדים.

החברה מספקת גם משאבי הטמעה ותומכת באפליקציה לאורך כל השימוש של הלקוחות במערכת.

 

Graftobian – איפור מקצועי למאפרים, טלויזיה, קולנוע, מדיה מודפסות, כלות ותצוגות אופנה

מאז 1978, החברה מספקת איפור מקצועי באיכות גבוהה למאפרים ולחובבי איפור מקצועיים.

מדובר על מותג איפור מקצועי אמריקני המייצר מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה. ידוע באיפור HD או High Definition שלו לטלוויזיה, קולנוע, מדיה מודפסת, כלות ותצוגות אופנה.  המייקאפ קרם HD Cream Foundations של החברה הוא רב-מכר קבוע. קרמים אלה, רכים, משיים וקלילים, מספקים כיסוי חלק ואחיד עם גימור זוהר טבעי. זמינים במגוון רחב של גוונים, המיועדים לגווני עור חמים, קרירים וניטרליים.

מוצרי האיפור מיוצרים אך ורק מרכיבים איכותיים שמקורם בארה"ב. הפיגמנטים העדינים, שנוצרו לשימוש במגוון רחב של סוגי עור, מבטיחים שכל מוצר יספק כיסוי מעולה מבלי לייבש את העור שמתחתיו. מוצרי האיפור אינם מכילים סיליקונים, חומרי ריח וכימיקלים קשים, והם מתאימים לבעלי עור רגיש.

צלליות העיניים, איפור במברשת אוויר ((F/X Airaire, צבעי פנים וגוף, נצנצים לגוף ופיגמנטים, מציגים מבחר גדול של צבעים. אפילו למייקאפ קרם HD יש מגוון עצום לבחירה – 74 גוונים! Graftobian מציעה גם אפקטים מיוחדים באיכות גבוהה ואיפור אמנותי יצירתי מדמים ושעווה, ועד מגוון ערכות נושא מצוינות.

צלליות רגילות ופנטזיה של גרפטוביאן, איפור F/X Aire Airbrush, ProPaint צבעי פנים וגוף, גליטר גוף ופיגמנטים רופפים מציגים מבחר גדול של צבעים. אפילו ל- HD Crème Foundations יש מגוון עצום לבחירה - 74 גוונים ליתר דיוק! גרפטוביאן מציעה גם אפקטים מיוחדים באיכות גבוהה ואיפור אומנותי יצירתי, ומגוון ערכות נושא מצוינות.

 

Marron Foods - חומרי גלם לתעשיית המזון

החברה היא יצרנית מובילה וחדשנית של רכיבי מזון, לרבות חלבונים אינסטנט, מלטודקסטרינים ועמילנים, מייצבים, והכי חשוב, מוצרי מזון בהתאמה אישית.

החברה מתמקדת בעיבוד, ביצועים ותזונה. הם יצרנים מובילים של מרכיבי מזון ושירותי מזון מותאמים אישית, לרבות חלבונים מיידיים, חלבים, דקסטרינים, עמילנים, מייצבים ומוצרי מזון מותאמים אישית.

מילקמן, מותג קמעונאי של Marron Foods, מספק טעם של חלב אמיתי עם הנוחות של אבקה כבר למעלה מ-60 שנה. "נשיקת השמנת" של מילקמן, הנחשבת זה מכבר לחלב היבש דל השומן הטוב ביותר, מעניקה לו טעם טבעי יוצא דופן, תוך שהוא נשאר דל שומן ובעל חיי מדף של שנתיים.

Milkman Milk ו- Milkman Chocolate Milk עם 18 גרם. חלבון, 80WheyUSA ו-90WheyUSA הם מותגים שצוברים תאוצת מכירות. המותגים של החברה יכולים להביא תזונה נחוצה כדי לסייע בהארכת ושיפור חייהם של קשישים ושל הסובלים מתת-תזונה.

 

לתאום פגישה עם נציגי החברות, יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד, ובציון שם החברה עמה תרצו להיפגש.

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה