וובינר: כיצד למכור את המוצרים שלך באופן מקוון בסין ועד כמה אתם מוכנים למכירות אונליין בסין?, 15.4.21

הנכם מוזמנים לסדנה חינמית מקיפה במטרה לאפשר לחברות קטנות ובינוניות להבין ולהתכונן למכירות בסין – שוק האונליין הגדול בעולם!

הוובינר מיועד לחברות אירופאיות וישראליות המתעתדות למכור לסין – בשיתוף האיחוד האירופאי.

 

מועד: 15.421, בין השעות 08:00–11:00 (שעון ישראל)

 

לתוכנית הוובינר לחץ כאן

 

האירוע יכסה מגוון היבטים מעשיים, יציג שיטות עבודה מומלצות, וידאג שתוכלו ליישם את הידע שנצבר לאחרונה בעסק היומיומי שלכם. על ידי השתתפות בסדנה, חברות יקבלו מידע לגבי המגמות העדכניות ביותר בשוק והמלצות מעשיות באשר לאסטרטגיה המתאימה ביותר לעסק.

 

סין הפכה במהירות לאחד משווקי הקמעונאות הגדולים בעולם, וכתוצאה מכך היא מהווה אבן שואבת למותגים מכל רחבי העולם. המסחר האלקטרוני הוא תחום פורח המייצג כ -35% מכלל שוק הקמעונאות. הקניות המקוונות מציעות חוויית לקוח שונה לחלוטין מכל חנות פיזית, ובמרבית המקרים קל יותר לצרכנים הסינים לרכוש מוצרים באינטרנט ולא במצב לא מקוון. עם זאת, חשוב להבין כי המסחר האלקטרוני בסין פועל באופן שונה מאירופה מבחינות רבות.

 

להרשמה לחץ כאן

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה