הודו: פגישות אישיות וירטואליות עם יצרנים מובילים ממגוון תעשיות, 7-8 בדצמבר

יבואנים ויצרנים חברי לשכה מוזמנים להשתתף בחינם בימי פגישות ייחודיים בשיתוף פעולה עם המועצה לקידום יצוא הנדסי של הודו (EEPC - Engineering Export Promotion Council of India), במסגרתם תוכלו להיפגש 'אחד על אחד' עם יצרנים וספקים של מוצרים ממגוון סקטורים.

כלכלת הודו היא השלישית בגודלה באסיה (אחרי סין ויפן) והשביעית בגודלה בעולם. כלכלתה מגוונת ומקיפה וכוללת: חקלאות מסורתית ומודרנית, עבודות יד, מגוון תעשיות מודרניות וחברות הייטק ומגזר שירותים הנמצא בפריחה.

היחסים הבילטרליים בין הודו לישראל התחזקו משמעותית בשנים האחרונות: שיתופי פעולה רבים הושקו בתחומי החקלאות, המדע, הבריאות, התקשורת וכו'. ישראל והודו מצויות בתהליך מו"מ על הסכם סחר חופשי, שצפוי לשלש את הסחר בין המדינות. נכון לעכשיו, הודו היא שותפת הסחר האסייתית השנייה בגודלה עבור בישראל, אחרי סין.

הודו מציעה מגוון רחב של הזדמנויות עסקיות ליבואנים בתחומים רבים כגון: טקסטיל, מכונות ומיכון חשמלי לתעשייה, חומרי גלם, מזון, כימיקלים, ועוד.

המועצה לקידום יצוא ההנדסה ההודי אשר פועלת תחת משרד המסחר והתעשייה, היא הארגון המוביל לקידום סחר והשקעות בהודו בה חברות מעל 13,000 חברות הודיות, רובן חברות קטנות-בינוניות. מאז הקמתה ב-1955, המועצה פועלת לקידום הסחר הבינלאומי, בין היתר באמצעות הקמה וארגון של תערוכות ומפגשים עסקיים.

החברות ההודיות שישתתפו בפגישות מעוניינות לאתר שותפים פוטנציאליים בישראל, ומציעות מוצרים ליבואנים, יצרנים ומשווקים בתחומים הבאים:

  • מכונות וציוד חשמלי לתעשייה – מכונות וציוד חקלאי, מכונות עבור ענף הבנייה, ועוד.
  • ענף הרכב – חלפי חילוף, מערכות בלימה, פנסים ועוד.
  • מכשירים רפואיים ומדעיים
  • כלי טיס, חלליות וחלקים מהם

ניתן לתאם פגישה גם בתחומים נוספים, יש לפרט את תחום המוצרים הרלוונטיים בטופס ההרשמה.

הפגישות יתקיימו בימים 7-8.12, החל מהשעה 10:30 באמצעות פלטפורמה דיגיטלית.

מהרו להירשם, מספר המקומות מוגבל!

חברות המעוניינות בתיאום פגישות אישיות וירטואלית, מוזמנות למלא את הטופס מטה (באנגלית בלבד) ולפרט את תחום המוצרים הרלוונטי עבורן.

 

 לשאלות ומידע נוסף ניתן לפנות אל שי הלל במייל  shaih@chamber.org.il או בטלפון 073-2113295.

*
*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה