תאילנד: תערוכת הדגל של ענף המזון THAIFEX חוזרת במתכונת וירטואלית, 22-26 בספטמבר

אנו מזמינים יבואנים חברי לשכה מענף המזון והמשקאות להשתתף בתערוכת הדגל של ענף המזון, שהשנה תתקיים גם במתכונת וירטואלית ותאפשר תיאום פגישות אישיות באופן מקוון עם יצרנים וספקים של מגוון מוצרי מזון מתאילנד.

THAIFEX הינה תערוכת המזון והמשקאות הגדולה והחשובה ביותר בתאילנד ובדרום מזרח אסיה המציגה את החידושים האחרונים בתחום המזון והמשקאות, טכנולוגיות ייצור מתקדמות, שירותים ייחודיים בתחומי האירוח וההסעדה, מגמות עתידיות ועוד.

במסגרת האירוע יציגו היצרנים מגוון מוצרים, בניהם: קפה, תה, מזון משומר, פירות וירקות, דגים ובשר, ממתקים וחטיפים, מזון קפוא, משקאות קלים וטבעיים, משקאות אלכוהוליים, אורז וקטניות, מנות חמות להכנה מהירה, מזון כשר ועוד.

תאילנד כיום היא בין המדינות המאוכלסות ביותר בעולם, עם כ-68 מיליון תושבים. ענף החקלאות והמזון הוא אחד מעמודי התווך החזקים של הכלכלה התאילנדית (כ-40% מהאוכלוסייה מועסקים בענף זה). עם מוניטין של "מטבח העולם", תאילנד ביססה את מעמדה כמובילה עולמית בחקלאות, והינה אחת מעשרת יצואניות המזון הגדולות בעולם. על כן, סקטור זה נבחר על ידי הממשלה המקומית כאחד ממנועי הצמיחה והפיתוח הכלכלי של המדינה.

יבוא המזון מתאילנד לישראל, עמד בשנת 2019 על כ-93 מיליון דולר (!). מדובר בעליה של כ- 10% לעומת אשתקד. ענף המזון הינו ענף היבוא החשוב ביותר מתאילנד, שני רק לענף האלקטרוניקה והמכונות.

חברי לשכה מענף המזון מוזמנים להשתתף בתערוכה ולתאם פגישות וירטואליות עם יצרנים וספקים רלוונטיים, לרשימת החברות המשתתפות לחצו כאן.

להרשמה כקניינים בתערוכה ותיאום פגישות וירטואליות, לחצו כאן

למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מר קובי לילה מהמחלקה המסחרית של שגרירות תאילנד בישראל בטלפון: 03-5244277 או בכתובת המייל: thaicomi@zahav.net.il 

 

 

למידע נוסף בתחום זה