וייטנאם: משלחת לשכת המסחר והתעשייה של וייטנאם בביקור בישראל- 26.12.17

ב- 26 בדצמבר 2017, התארחה באיגוד לשכות המסחר משלחת בכירה של הארגון המקביל מווייטנאם- Vietnam Chamber of Commerce and Industry (VCCI). המשלחת מנתה שלושה נציגים בכירים, בניהם גברת פאם טי טו האנג ,(Pham Thi Thu Hang)  המזכירה הכללית של הארגון.

לשכת המסחר והתעשייה של וייטנאם (VCCI), הינה יישות לאומית אשר מרכיבה ומייצגת את הקהילה העסקית, המעסיקים והעמותות עסקיות של כל המגזרים הכלכליים בווייטנאם. אחד מתפקידיו העיקריים של הארגון הוא קידום קשרי המסחר והעסקים של חבריו עם ארגונים בחו"ל.

 

ביקור המשלחת תרם לחיזוק וביסוס הקשר האיתן בין שני הארגונים, אשר יוביל בעתיד הקרוב להידוק הקשרים הכלכליים בין שתי המדינות- הן ביבוא והן ביצוא. בפגישה לקחו חלק מספר חברות ישראליות מתחום החקלאות וה-הייטק, אשר הציגו את מיטב הטכנולוגיה החקלאית בפני חברי המשלחת.

 

כלכלת וייטנאם הינה בין הכלכלות המרתקות ביותר באיזור דרום מזרח אסיה. בשנת 2016 לבדה, גדלה הכלכלה המקומית ב-6.3%. היבוא הישראלי מוייטנאם בשנת 2016, עלה ב-8% לעומת שנת 2015, ועמד על 420 מיליון דולר. ענפי יצוא מרכזיים לוייטנאם הינם: מוצרי תעשיות כימיות, מכונות וציוד חשמלי, רכיבים אלקטרוניים, ציוד ומכשור רפואי. ענפי יבוא מרכזיים מוייטנאם הינם: טקסטיל ומוצרי טקסטיל, מכונות לתעשייה, גומי ומוצרי מזון ודגה.

 

יבואנים ויצואנים אשר מעוניינים לפרסם או לחפש הזדמנויות עסקיות הקשורות לוייטנאם, מוזמנים להיכנס לאתר איגוד לשכות המסחר בקישור הנ"ל:  https://www.chamber.org.il/serviceslobby/opportunities/

 

למידע נוסף לגבי האירוע, אנא השלימו את הפרטים בטופס שבתחתית העמוד.

 

 

 

*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה