סין: משלחת מרכז סחר החוץ של סין ביקרה באיגוד לשכות המסחר- 5.12.17

ב- 5 בדצמבר 2017, התארחה באיגוד לשכות המסחר משלחת עסקית בכירה, אשר מנתה ארבעה נציגים ממרכז סחר החוץ של סין(China Foreign Trade Center) , אשר אחראי על ארגון והוצעתו לפועל של יריד קנטון המפורסם בעיר גואנגז’ואו- התערוכה הגדולה ביותר בסין והשנייה בגודלה בעולם.

יריד קנטון, שמאורגן על ידי מרכז סחר החוץ של סין ובחסות משרד המסחר והתעשייה הסיני, החל את דרכו לראשונה בשנת 1957. בשנותיו הראשונות שימש כיריד פנימי, אך עם פתיחת סין למערב, הפך היריד לחלון הראווה של התעשייה הסינית המציגה בו את מיטב מוצריה לעולם. היריד אחראי לכ-25% מהיקף סחר החוץ של סין עם העולם ומשתרע על שטח של יותר מ- 1.2 מליון מ"ר. באירוע משתתפים 25 אלף עסקים.

 

התערוכה מציגה את התעשייה הסינית ומושכת אליה למעלה מ- 200 אלף יבואנים בכל שנה, וכ- 4000 יבואנים מישראל. בתוך כך, חשיבותו של הקשר בין איגוד לשכות המסחר עם מארגני התערוכה, מהווה מקור משיכה משמעותי ליבואנים.

 

התערוכה הינה כר פורה למציאת מוצרים חדשים, התקשרות עם ספקים, יצירת קשרים עסקיים, חשיפה לחידושים והזדמנות מצויינת לפרסום החברות הישראליות בסין.

להלן קישור לאתר התערוכה: https://www.cantonfair.net/

 

חברות המעוניינות לפרסם או לחפש הזדמנויות עסקיות הקשורות לסין, מוזמנות להיכנס לאתר איגוד לשכות המסחר בקישור הנ"ל: https://www.chamber.org.il/serviceslobby/opportunities/

למידע נוסף לגבי האירוע, ניתן לפנות ללירן אביטן בכתובת: lirana@chamber.org.il

 

 

למידע נוסף בתחום זה