חיזוק הקשרים עם ארגון העסקים הגדול בטייוואן במסגרת ביקור רשמי של סגנית נשיא איגוד לשכות המסחר

סגנית נשיא איגוד לשכות המסחר, הגב' ישראלה שטיר, השתתפה בכנס בינלאומי לציון 70 שנה להקמת איגוד היבואנים והיצואנים של טייפה (IEAT), ארגון העסקים הגדול והוותיק בטיוואן, במהלכו פגשה את הנשיאה החדשה, את שר החוץ ואת המארח, יו"ר הארגון, מר ג'ון הואנג.  

הקשר החם עם ארגון IEAT החל עוד בשנת 1995 וקיבל חיזוק בשנה שעברה כאשר משלחת עסקית גדולה מטעם איגוד לשכות המסחר ביקרה בתערוכת Sourcing Taiwan, במהלכה התקיימה פגישה עם בכירי הארגון ונחתם הסכם שיתוף פעולה בין הארגונים. כמו כן, ביקש יו"ר ארגון IEAT, מר ג'ון הואנג, להזמין נציג בכיר מאיגוד לשכות המסחר להשתתף באירוע החשוב. 

 

הגב' ישראלה שטיר, סגנית נשיא איגוד לשכות המסחר ונשיאת קבוצת שטיר, לקחה חלק באירועים השונים שהתקיימו במסגרת הכנס, ביניהם: פורום בינלאומי כלכלי בהשתתפות נשיאי לשכות מסחר מדינות האזור ושותפות הסחר הגדולות, ארוחת ערב עם יו"ר הארגון וסיור ברובע העסקים של טייפה. 

 

בתמונה: טקס הפתיחה של הפורום הבינלאומי הכלכלי בטייפה בו השתתפה הגב' שטייר יחד עם נשיאי
לשכות מסחר ממדינות שונות באסיה   

 

בתמונה: הגב' ישראלה שטייר עם יו"ר ארגון IEAT מר ג'ון הואנג

 

במסגרת האירועים השונים התקיים מפגש קצר ובלתי פורמלי עם הנשיאה החדשה של טיוואן, הגב' טסאי יינג-וון, ועם שר החוץ. בנוסף, נפגשה הגב' שטייר עם ראש הנציגות הישראלית בטיוואן, מר אשר ירדן. 

בתמונה: נשיאת טייוואן החדשה, הגב' טסאי יינג-וון יחד עם הגב' ישראלה שטייר 

 

הגב' שטיר ציינה שזכתה ליחס חם ואוהד באופן יוצא מן הכלל במהלך האירועים בהם השתתפה. לדבריה, יש לדרגים הבכירים הערכה וחיבה מיוחדת למדינת ישראל, לחדשנות הטכנולוגית, ליציבות הכלכלית ועוד. גישה זו מאפיינת גם את הסקטור העסקי שמגלה יותר ויותר פתיחות כלפי ישראל ונכונות לחזק את קשרי המסחר. 

 

להבנתנו יו"ר ארגון העסקים הגדול, מר ג'ון הואנג, מתכנן להוביל משלחת עסקית בכירה לישראל במהלך 2017 בשיתוף עם הנציגות הישראלית בטייפה. 

אנו נזמין את חברי איגוד לשכות המסחר להשתתף ונעדכן בפרטים הרלוונטיים. 

חברי לשכה הזקוקים לסיוע בשוק הטיוואני מוזמנים לפנות לאגף לקשרים בינלאומיים בכתובת: Tomerh@chamber.org.il    

 

*איגוד היבואנים והיצואנים של טייפה הוקם בשנת 1947 ומשמש כגשר בין הסקטור הפרטי לבין הממשלה. בארגון מאוגדים 5,700 חברות והוא למעשה ארגון העסקים הגדול ביותר בטייוואן. הארגון פועל לשמור על האינטרסים של המגזר הפרטי ושל חברי הארגון וכן לסייע לעסקים בסחר עם השווקים הגלובליים.

למידע נוסף בתחום זה