מקדמים שיתופי פעולה עם פולין: הזדמנות לפרסם בגיליון מיוחד של דה-מרקר

יש לכם אפשרות לקידום פעילותכם העסקית, במסגרת הירחון הכלכלי המוביל בישראל - מגזין דה-מרקר. גיליון מיוחד יופץ בחודש נובמבר 2016, ויוקדש כולו לקידום שיתוף הפעולה העסקי בין חברות וגורמים כלכליים מישראל ומפולין. הפרסום בגיליון זה מקנה יחסי ציבור לחברות שהצליחו בפולין או לחברות שעושות את צעדיהן הראשונים לעבר השוק ומעוניינות להביא זאת לידיעת השוק בישראל.

לאור התפתחות היחסים הכלכליים בין ישראל לפולין בשנים האחרונות, והגידול המרשים בכלכלת פולין והיקף פעילותה העסקית, החליט מגזין דה-מרקר להוציא לאור כאמור גיליון מיוחד שיוקדש להזדמנויות העסקיות בין ישראל לפולין. גיליון זה יהווה הזדמנות יוצאת דופן ליזמים מפולין ו/או ישראל, להציג את עסקיהם ופעילותם בפני הקהילה העסקית הרלוונטית ולבסס קשרים עסקיים חדשים.

גיליון מסוג זה, אשר מוקדש ליחסים העסקיים ושיתוף הפעולה בין ישראל לבין מדינה ספציפית, מספק מידע חיוני בדבר חברות המתעניינות בשיתוף פעולה שכזה, אפשרויות השקעה, קידום עסקאות למתן שירותים בתחומים שונים, שיתופי פעולה עסקיים וכיו"ב. בגיליון שכזה ניתן למצוא מידע על חברות מקומיות ובינלאומיות הפועלות בתחומים שונים כגון ייצור, שירותים, מחקר ופיתוח, מזון, טכנולוגיה, שילוח ותעבורה יבשתית/ימית/אווירית, תעשייה צבאית, אנרגיה, ביטוח, בנקאות, ייעוץ, ריהוט, קוסמטיקה, IT, נדל"ן, בנייה, נמלי תעופה ונמלי ים, וכן חדשות ועדכונים בדבר פיתוח מוניציפלי.

ניתן לראות לדוגמה את גיליונות דה–מרקר אשר עסקו במדינות גרמניה, סין, יפן, והודו.

גיליון דה-מרקר מופץ לבתיהם של למעלה מ- 45 אלף קוראים מדי חודש. מרבית קוראיו הינם בעלי השכלה גבוהה, אנשי עסקים, מנכ"לים, מנהלי כספים, מדענים ועוד. 60% מקוראיו של העיתון הם מתחת לגיל 50.

חברי לשכה המעוניינים לפרסם בגיליון ישראל-פולין וכן לקבל פרטים נוספים על המחירים, מתבקשים למלא את טופס הרישום שלהלן.

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה