בכירי מכון היצוא הליטאי מציעים לכם מגוון הזדמנויות עסקיות!

משלחת נציגים בכירים של מכון היצוא הליטאי- Enterprise Lithuania, בראשות סגנית שר הכלכלה של ליטא, התארחו באיגוד לשכות המסחר במסגרת אירוע שולחן עגול ופגישות אישיות עם חברות ישראליות. במפגש השתתפו חברות מובילות בתחומי מדעי החיים, ציוד רפואי, תוספי תזונה ומזון.

את המשלחת אירח יו"ר הועדה הבינלאומית של איגוד לשכות המסחר אריה זייף, יחד עם מנהל האגף לסחר בינלאומי, זאב לביא ומנהלת אזור מזרח אירופה לימור שומאכר.

כמו כן, במסגרת אירוע קבלת הפנים שארגנה שגרירות ליטא אתמול בערב התקיים טקס חתימה על הסכם ההבנה (MEMORANDUM OF UNDERSTANDING) המעודד שיתופי פעולה עסקיים בין איגוד לשכות המסחר לארגון-.Enterprise Lithuania

בקבלת הפנים בירכה מטעם הלשכה ישראלה שטיר, הבעלים והנשיאה של קבוצת שטיר וכן חברת נשיאות בלשכת המסחר. באירוע גם השתתפו חברי הועדה הבינלאומית רועי רוזנק, עו"ד ליאור דהאן ודבורה חסון ואנשי עסקים ישראלים בתחומי הביומד והמזון ביניהם גם יוסי ויליגר,חבר נשיאות בלשכת המסחר, מנכ"ל חברת המזון שמשווקת את המותג ויליפוד.

ענף המזון בליטא מתפתח במהירות ומהווה את אחד מסקטורי היצוא המרכזיים במדינה. ליטא הצטרפה לאיחוד האירופאי ב- 2004 ומינואר 2015 אימצה את מטבע היורו. יצרניות המזון מציעות מחירים תחרותיים בשוק ומוצרים איכותיים העומדים בתקנות האיחוד האירופי.

בנוסף לכך, התעשייה בליטא מאופיינת בטכנולוגיות מודרניות, צמיחה מהירה של חברות חדשניות, בתחום הביו טכנולוגיה והציוד הרפואי. ממשלת ליטא מתמקדת בהכשרתם של צעירים בתחומי המדע, ההייטק והטכנולוגיה.

מעוניינים להיחשף לשוק הליטאי ולשמוע על הזדמנויות עסקיות בליטא? צרו קשר עם האגף הבינלאומי - chamber@chamber.org.il

 

 

למידע נוסף בתחום זה