הצעות עסקיות בתחום הרפואי מג'ורג'יה, ארה"ב

אנו שמחים להביא לידיעתכם כי מספר יצרניות בתחום הרפואי מג'ורג'יה מעוניינות בקשרים עסקיים עם חברות ישראליות וכן באיתור מפיצים בישראל.

להלן פרופיל החברות:

LumaMed
החברה מספקת מכשירים מהפכניים להדמיית גידולים סרטניים, המאפשרים הדמיה "בזמן אמת" והדמיה "רחבת שדה" של שולי הגידול הסרטני במהלך ניתוח. הגישה מבוססת על " Polarization Subtraction Imaging” " (PSI), טכנולוגיית פטנט חדשנית המספקת הדמיה פנים-תפקודית, דיגיטלית מהירה, של רקמה שהוסרה במהלך ניתוח. הרזולוציה הגבוהה של התמונות המתקבלות, משמשת לצרכים אבחנתיים בזיהוי תכונות אופייניות של סרטן ורקמות נורמאליות. טכנולוגיית PSI משתמשת באור נראה לעין ללא קרינה מייננת ובטוח לשימוש בחדר הניתוח. לטכנולוגיה ערך עצום באזורים שבהם שימור הרקמה הוא קריטי, כגון, בסרטן השד, ניתוח מוס להסרת גידול מהעור, כמו גם בסרטן הראש והצוואר. שליטה בזמן אמת תאפשר טיפול מקיף והפחתה או ביטול של פרוצדורות חוזרות.
לאתר החברה-

OphthalMed LLC
החברה מתמחה בעיצוב וייצור באיכות גבוהה יותר בדיקות אנדו photocoagulation לייזר.
מגוון המוצרים של ה חברה הוא מהמקיפים בשוק , ומגובה על ידי מספר בקשות פטנט. מגוון המוצרים הנוכחי כולל: לייזר ובדיקות לייזר מואר בגדלים שונים ותצורות קצה , כולל הרחבות ( פטנט) . המוצרים מתחברים למרבית מכונות הלייזר והתאורה. וריאציות נוספות כוללות בדיקה לייזר עם שאיפה , כמו גם בדיקה לייזר מוארת בשאיפה. הבדיקות מיוצרות על פי מערכות איכות מאושרות ISO 9001 ו-ISO 13485 CMDCAS ,ואושרו על ידי גופים רגולטורים שונים , כגון FDA ארה"ב, Health Canada הקהילה האירופית .
לאתר החברה-

vivebio
החברה מספקת פתרונות חדשניים וחסכוניים לאחסון והובלה של חומרים ביולוגיים. התקן הייבוש, האחסון וההובלה ViveST ™ מאפשר הובלה של חומרים ביולוגיים מיובשים בכמות גדולה, שניתן לשחזרם בקלות למוצר המקורי. החברה ממשיכה להתמקד בפיתוח מבטיח לפתרונות לבעיות הובלה ואחסון של חומרים ביולוגיים, במטרה . להרחיב את הגישה לטיפול רפואי על ידי מתן חלופות חסכוניות לבדיקות באזורים מרוחקים.
לאתר החברה-

Red Bag Solutions -RBS
חברת שירותי ניהול פסולת המספקת פתרונות ידידותיים לסביבה, לחיסכון בעלויות לטיפול בפסולת רפואית ופסולת ביולוגית מסוכנת באתר. הטכנולוגיות לטיפול בפסולת וסילוק של RBS ממירה פסולת רפואית, קלינית ומדבקת לחומר מעוקר, בטוח ובלתי ניתן לזיהוי שניתן למחזר או להשליך למזבלה עירונית.
RBS מציעה מערך מקיף של תוכניות ושירותים העונים על הצרכים המורכבים של כל ארגון המייצר פסולת רפואית וביולוגית מסוכנת, כולל בתי חולים ומתקני בריאות, חברות תרופות וביוטכנולוגיה, ומעבדות אבחון ומחקר.
לאתר החברה-

חברי לשכה המעוניינים ליצור קשר עם החברות מתבקשות למלא את טופס הרישום.

למידע נוסף בתחום זה