פורום דיפלומטי 2014

איגוד לשכות המסחר קיים ביום חמישי האחרון (6.2.14) מפגש של הפורום הדיפלומטי, הכולל את השגרירים והנספחים הזרים השוהים בישראל.

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, פתח את האירוע ואמר כי המפגש המסורתי המתקיים מדי שנה מחזק את הקשרים העסקיים של ישראל עם הקהילה העסקית בחו"ל בזכות הנציגות הדיפלומטית השוהה בישראל והקשרים ההדוקים שנוצרו. לין סקר את מבנה הכלכלה הישראלית והדגיש את החשיבות של קביעת מדיניות כלכלית נכונה לעידוד היזמות והעסקים הקטנים והבינוניים. 

ח"כ ד"ר אראל מרגלית פנה לקהילה הדיפלומטית שנכחה באולם ואמר כי משקיעים מוכנים לתרום כסף להזדמנויות ולא לבעיות, ועל כן לא צריך לעסוק במחיר של השלום אלא במה שאפשר להרוויח מתהליך השלום,

לא רק בפן הפוליטי מדיני אלא בפן הכלכלי עסקי וכאן יש תפקיד מרכזי לקהילה העסקית ולדיפלומטים היושבים באולם, כדי לפתח ולקדם הסכמי סחר נוספים ושיתופי פעולה כלכליים ועסקיים.

באירוע השתתפו כ- 60 שגרירים ונספחים זרים השוהים בישראל, בין הדיפלומטים שהגיעו למפגש ניתן היה לראות את שגרירי מולדובה,קולומביה, ניגריה, פיליפינים, סרביה ונפאל, והנספחים המסחריים של ארה"ב, תאילנד, יוון ועוד. 



בתמונה אוריאל לין ואראל מרגלית.
צילום: ליאת מנדל

למידע נוסף בתחום זה