הקמת חנויות אופנה אונליין בסין

חברת Tai Lake מציעה לחברות ישראליות סיוע בהקמת פעילות מכירה וירטואלית בתחום האופנה בסין, על בסיס פלטפורמת סחר אלקטרוני חדשנית, שירות מהיר ומחיר אטרקטיבי. השירותים שמציעה חברת Tai Lake כוללים: תכנון ותפעול אופרטיבי ולוגיסטי, עיצוב החנות וחווית המשתמש, בניין שירות לקוחות (כולל וcall center), שיווק כולל וכו'.

למה סין? הפוטנציאל של שוק האופנה הסיני הולך וגדל בשנים האחרונות. יתרה מכן - על פי סקר שערכה באחרונה חברת מאסטרקארד, סין הינה כיום השוק המוביל בעולם בצריכת אופנה מקוונת והמכירות בתחום זה צפויות להגיע ל-460 מיליארד דולר עד שנת 2016. כמו כן, יותר ממחצית מבעלי הסמארטפונים בסין נוהגים לבצע רכישות דרכם. מנכ"ל קבוצת ASOS, שהשיקה באחרונה את חנות וירטואלית מוכוונת סין, אמר כי סין ממשיכה להרשים עם הגידול הקבוע והיציב שלה וכי פתיחת החנות (הייעודית)תשפר משמעותית את חווית הקנייה של הלקוחות הסינים ההולכים ומתרבים.

הפנייה לשוק הצריכה הסיני ההולך וצמח, תוך פתיחות ועניין גובר באופנה מערבית איכותית, מייצגת פוטנציאל רב, אך מחייבת גם התמודדות עם אתגרים משמעותיים, ובכלל זה בתחום פערי התרבות העסקית, רגולציה, מבני פעילות ועוד. שיתוף פעולה עם שחקן מוביל בתחום, דוגמת Tai lake, יכולה לתרום משמעותית להצלחת המהלך.

מרכז הפעילות של Tai Lake בעיר Wuxi, הנחשבת לאחת הערים המפותחות בסין (ממוקמת כשעה נסיעה משנגחאי) הוקם על בסיס מרכז טכנולוגיית הענן הראשון בסין, שהוקם על ידי חברת IBM. לחברה התמחות וניסיון עשיר בתחום E-commerce ובשנה האחרונה הגבירה את המיקוד בפעילות שיווק ומכירות מבוססות ענן בסין.

בין לקוחותיה בתחום זה נמנות קבוצת GRI (המחזיקה במותגים מובילים דוגמת nine west, steve madden, anne klein), יצרנית הסלולר המובילה HTC, ועוד.

שיתוף הפעולה יעשה עם חברת SHENG-BDO, המשמשת כמתאמת שת"פ טכנולוגי בין החברה הסינית לקוחות בישראל וכן מפעילה משרד בעיר WUXI ומשתפת באופן שוטף עם חברת Tal Lake. חברת SHENG-BDO תשמח לסייע ביצירת הקשר עם החברה וכן בליווי התהליך ובמתן שירותים נוספים בתמיכה לפעילותכם אל מול השוק הסיני.

מצ"ב בתחתית העמוד פרטים נוספים אודות חברת Tai lake וכן רקע אודות פעילותה בסין.
חברי לשכה המעוניינים ליצור קשר עם החברה מתבקשים למלא את טופס הרישום.

למידע נוסף בתחום זה