עסקים עם ברזיל ב- ISRAFOOD 2013

שגרירות ברזיל בישראל מזמינה אתכם לבקר בתערוכת המזון - ISRAFOOD 2013 בו יציג הביתן הברזילאי את המוצרים הנמכרים ביותר בברזיל בתחום המזון.

ברזיל מתמחה בענף הממתקים שמתפתח בשנים האחרונות ונחשב לשני בגודלו במדינה. בואו לבקר בתערוכת ISARFOOD 2013 , אשר תתקיים בין התאריכים 12.11.13- 14.11.13 בגני התערוכה תל אביב, בה יציגו החברות המובילות בתחום תעשיית המזון בברזיל:

Boavistense, חברה שנוסדה בשנת 1936, היא היצרנית השנייה בגודלה של ממתקים בברזיל, כאשר מוצריה נמכרים בלמעלה מ-50 מדינות. אחד מן המוצרים הנמכרים ביותר שלה הוא המבחר הגדול של סוכריות על מקל עם קעקוע לשון, להיט בקרב ילדים.

בתחום הממתקים הדיאטתיים, מאפיית Doce Amor (אהבה מתוקה) מציגה קו מוצרי דיאט עם המון טעם !

האקזוטיזם של ברזיל הוא אחד מהאטרקציות הגדולות שמביאות אלפי ישראלים ליבשת. אחד המוצרים המוצלחים ביותר ביניהם הוא האסאי ! במקור מאמזון, פרי האסאי ידוע בערך התזונתי שלו. המבקרים יוכלו לטעם את האסאי כגלידה, יוגורט ועוד צורות שפיתחה חברת Natureza.

גווארנה הוא אחד ממוצרי האנרגיה הטבעיים הברזילאים. גם הוא פרי שמקורו מהאמזון וניתן לטעום אותו כמשקה קל, אחד מהמשקאות הקלים הפופולריים ביותר בברזיל וניתן למצוא אותו ברוב הסופרמרקטים וחנויות נוחות.








למידע נוסף בתחום זה