סין: תחרות החדשנות "גביע כישרונות צ'אנגדו 2022"

סטארט-אפים ישראליים ופרויקטים חדשניים בתחומי האלקטרוניקה וטכנולוגיית המידע, ייצור חכם, אנרגיה ירוקה, רפואה ובריאות מוזמנים להצטרף לתחרות החדשנות - Chengdu Talent Cup 2022.

כל מה שהחברות צריכות זה להגיש טופס הרשמה, תוכנית פרויקט כתובה וסרטון בן 6 דקות המסביר את המוצר, הפתרון, הצוות, תחזית השוק, התוכנית העסקית, התחזית הפיננסית וכו', ויתכן שתהיה להם הזדמנות לזכות ב- 200,000 CNY (31,000 דולר) עבור הפרס הראשון.

בפרס הראשון יזכו 3 חברות, 5 חברות בפרס השני (100,000 CNY) ו-10 חברות בפרס השלישי (50,000 CNY).

מארגני התחרות יתנו חסות כספית להוצאות לוגיסטיות של אדם אחד בכל צוות, כולל כרטיסים הלוך ושוב, מלון וכו', על מנת לטוס לצ'נדגו לתחרות הסופית שתתקיים במהלך אפריל 2022, באם מצב הקורונה יאפשר אירוע פיזי.

יתרה מכך, חברות שיבחרו להקים את המשרד הראשי שלהן בצ'אנגדו, מארגני התחרות יסייעו להן לגשת לתוכנית הממשלתית ""Chengdu Talent Plan, ולזכות בסך 10,000 CNY לחברה כסיוע פיננסי לפרויקט, לאחר שהרשויות יבחנו ויעריכו את הפרויקט. כמו כן, החברות ייהנו ממיסים מופחתים, שטחי משרדים, דיור ואף חינוך לילדים.

 

המועד האחרון להגשת מועמדות: 10.2.22

 

בקצרה על צ'אנגדו

צ'אנגדו שוכנת בדרום מערב סין, היא עיר הבירה והעיר המאוכלסת ביותר במחוז סצ'ואן. היא נוסדה בשנת 316 לפני הספירה ומהווה צומת דרכים מרכזי בסין בכלל ובסצ'ואן בפרט.

העיר מפורסמת בדובי הפנדה הגדלים במחוז והיא מקום הולדתה של תרבות התה הסינית.

צ'נגדו היא מרכז משמעותי לייצור טכנולוגיות מתקדמות ומוצרי אלקטרוניקה. העיר היא אחד הבסיסים החשובים של תעשיית הטכנולוגיה הסינית, וחברות בינלאומיות רבות - בהן אינטל, IBM, נוקיה, מוטורולה, SAP ומיקרוסופט - הקימו בה מרכזי פיתוח.

כמו כן, היא אחת מ-40 הערים המובילות בעולם לפי מחקר מדעי ושואפת להפוך למרכז החדשנות החדש בעולם.

 

לפרטים להרשמה יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה