פפסיקו: תוכנית לאיתור סטרטאפים בתחום המזון והמשקאות, 7.12.20

חברת PepsiCo משיקה את תוכניתה החמישית PepsiCo Greenhouse Collaborative Accelerator לאיתור סטרטאפים בתחום המזון והמשקאות. מדובר על יוזמה בתחום החדשנות, שנועדה לתמוך בחידושים וטכנולוגיות פורצות דרך בתעשיית המזון והמשקאות.

תוכנית 2020-2021 מבקשת לשתף פעולה עם חברות בעלות מחקר מוכח קלינית בתחומים: מרכיבים, טכנולוגיות, מכשור או שירותים התומכים בניהול תהליכים בריאים.

החברה מעוניינת לאתר 10 חברות סטארט-אפ המציעות פתרונות המשנים את האופן שבו הצרכנים מתייחסים לבריאותם האישית ולבריאות משפחותיהם.

את המועמדות לתוכנית יש להגיש לא יאוחר מ- 7 בדצמבר 2020.

עשרת הסטארט-אפים הנבחרים יזכו במימון של 20,000 $, וישתתפו בתוכנית חצי-שנתית שנועדה להאיץ את צמיחת החברה. התוכנית כוללת אופטימיזציה עסקית בהתאמה אישית עם מומחים בפונקציות PepsiCo כגון: מחקר ופיתוח, מדעי התזונה, ניהול שרשרת אספקה ​​ופיתוח עסקי, כדי לסייע במתן מענה לפעילות עסקית קריטית בשלב מוקדם כמו מדע ורגולציה, ניהול פיננסי ויצירת מודלים עסקיים.

בנוסף, תינתנה הנחיות בנושא אופטימיזציה ופיתוח מוצרים, רכש, איתור לקוחות ואסטרטגיית שוק.

בסיום התוכנית יזכה סטארט-אפ אחד במימון בסך 100,000 דולר נוספים.

פפסיקו השיקה לראשונה את תוכנית החממה שלה באירופה בשנת 2017 ובה השתתפו 38 סטארטאפים ו- 4 זוכים סופיים (מותגים כמו Erbology, Yofix, Hapi Drinks והזוכה האחרון - Spudsy - מותג חטיפי בטטה).

38 החברות שהשתתפו בתכנית החממה הגדילו את הכנסותיהן ב- 200% במהלך חצי השנה של התוכנית, וזכו להצלחות אחרות כולל השקת קווי מוצרים חדשים וקמפיינים דיגיטליים שהאיצו את המכירות.

 

מידע מפורט על פרטי התוכנית של PepsiCo באתר 

לצפייה בסרטון סיכום התוכנית של השנה שעברה https://vimeo.com/451214073

חברי הלשכה המעוניינים בפרטים נוספים מתבקשים למלא את הטופס שלהלן באנגלית בלבד.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה