הטבה מיוחדת לחברי לשכת המסחר: בדיקה ובקרה על ספקים במיוחד בזמן קורונה

כשעולם העסקים מתמודד עם אתגר ייבוא סחורות תוך הגבלת יכולת ההתניידות, שמחים להציע פתרון לחברי הלשכה להגברת הביטחון ביבוא.

סחר ויבוא מחו"ל הוא אתגר מקצועי הדורש מיומנות גבוהה. תקופת הקורונה הציבה בפנינו אתגרים חדשים שכמותם לא הכרנו: איך ניתן להמשיך באיתור, ניהול והבטחת איכות מקצועיים של ספקים, ללא תערוכות או ביקורים בחו"ל?

במיוחד בזמנים אלה, חשוב מאוד לבדוק האם הספק שאיתרתם מציג באופן אמיתי את יכולות הייצור, האיכות והאספקה שלו – ואת זה ניתן להשיג רק באמצעות מבדק ספק בחו"ל, שיערך על ידי נציגי החברה או גורם צד שלישי חיצוני.

 

אנו שמחים להציע לחברי הלשכה הטבה ייחודית על מנת להבטיח את השליטה בתהליך הייבוא בשיתוף פעולה עם חברת מאי-קום – 25% הנחה עבור בדיקה וכתיבת מפרט ראשונה.

מדובר באחד השלבים החשובים בניהול האיכות, בעזרתו ניתן להבטיח כי לא ישכח שום פרט בדרישות הייצור ומבטיח כי היצרן יעמוד בהתחייבותו.

חברת מאי-קום בקרת ספקים הינה חברה ישראלית בינלאומית המתמחה במתן פתרונות בתחום האיכות וההנדסה. לחברה צוותי איכות בישראל ובאסיה ובאירופה אשר הוכשרו ומתמחים בבניית תוכניות בקרה ושליטה וכן יכולת ביצוע של בדיקות טיב: החל מבחינת אמינות יצרנים וכלה בביקורת המכלה לפני משלוח המוצרים לארץ.

 

חברי לשכה המעוניינים לקבל פרטים נוספים על ההטבה והשירותים שמציעה חברת מאי-קום מוזמנים למלא את הטופס מטה, ואנו נחזור אליהם בהקדם.

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה