קוריאה: יצואני ציוד רפואי – התחנה הבאה קוריאה! וובינר לחברות ישראליות עם חברת ייעוץ קוריאנית

קוריאה הדרומית היא אחד השווקים המעניינים והמתפתחים ביותר מבחינת הזדמנויות ליצואנים ישראלים באסיה. מלבד השוק המקומי, האוכלוסייה המזדקנת במהירות, וההוצאה הגדלה והולכת בתחום הבריאות, קוריאה היא גם שער למזרח ובאמצעות שיתופי הפעולה עם שחקנים מקומיים ניתן לחדור לשווקים נוספים ורחבים ברחבי אסיה.

גרף ההוצאה על שירותי בריאות נמצא במגמת עליה והוא הצומח ביותר מקרב מדינות ה OECD בעשור שחלף (צמח ב6.8% בממוצע בכל שנה בין השנים 2005-2015, לעומת 2.1% בממוצע בקרב מדינות ה OECD או לעומת 2.6% ביפן ו-2.3% בגרמניה).

כמו במקומות רבים בעולם, גם האוכלוסייה בקוריאה מזדקנת במהירות, ועל פי הלשכה הלאומית לסטטיסטיקה, יחד עם שיעור ילודה נמוך, אזרחים ותיקים מעל גיל 65 ומעלה צפויה להגיע ל-37 אחוזים בשנת 2045, מה שיהפוך את קוריאה למדינה עם אחוז האוכלוסייה המבוגרת הגבוה ביותר בעולם.

שוק המכשור הרפואי בקוריאה הוערך בכ-6 מיליארד דולר בשנת 2018 וגדל ב-10 אחוז בהשוואה לשנה שקדמה, שנת 2017 שבה קוריאה ייבאה מכשירים רפואיים בשווי של כ-3.5 מיליארד דולר (כ-60% מהשוק).ייצוא הציוד הרפואי מישראל לקוריאה גדל בשנים האחרונות ב-75% (מ-24 מיליון דולר בשנת 2017 ל-42 מיליון דולר בשנת 2019 שטרם הסתיימה.
במסגרת תערוכת מדיקה האחרונה בגרמניה תיאמה הנספחות הכלכלית בקוריאה כ-80 פגישות עבור החברות הישראליות בתערוכה למול כ-30 חברות קוריאניות המצויות בקשר שוטף עם הנספחות.

בנוסף לכך, כחלק ממאמצי הנספחות הכלכלית להנגיש את השוק הקוריאני לקהל היצואנים הישראלי ובשיתוף פעולה עם חברת הייעוץ הקוריאנית Synex אנו מזמינים אתכם להצטרף לוובינר מקוון שייערך בשעות הבוקר בישראל ב-16 לדצמבר. אנא הירשמו- בלינק הזה.

נספחות הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה בקוריאה (Israel Economic and Trade Office in Korea) אמונה על הקשרים הכלכליים בין המדינות.

*נכתב ע"י מר יניב גולדברג, הנספח הכלכלי של ישראל בקוריאה.

*עלות השתתפות הינה 85 ₪.

חברות המעוניינות לפרסם או לחפש הזדמנויות עסקיות הקשורות לקוריאה, מוזמנות לפנות ללירן אביטן, מנהל דסק אסיה פסיפיק באגף הבינלאומי, בכתובת המייל: LIRANA@CHAMBER.ORG.IL

 

למידע נוסף בתחום זה