קוסטה ריקה: אירוע לקידום תחום הציוד הרפואי במדינה, 30.5.19

יצואניות ישראליות מתחום הציוד הרפואי מוזמנות לאירוע עסקי לקידום התחום בקוסטה ריקה שיכלול ארוחת בוקר ויתקיים ביום חמישי, 30 במאי, בין השעות 9:00-12:00, במלון דייויד אינטרקונטיננטל, רחוב יחזקאל קויפמן 12, תל אביב.

האירוע מאורגן בשיתוף עם הסוכנות לקידום הסחר של קוסטה ריקה, Procomer, שיתמקד בתחום הציוד הרפואי וההטבות ליצואנים המעוניינים להתפתח במדינה.

קוסטה ריקה ידועה בכוח האדם האיכותי שלה ובמיקומה האסטרטגי בין שתי ה"אמריקות", שני יתרונות המאפשרים הזדמנויות עסקיות ייחודיות ביצור ובפיתוח. כיום, ישנו מספר רב של חברות בינלאומיות מתחומי ההייטק ומדעי החיים שהשכילו להרחיב את פעילותן למדינה כמו אבוט, מדטרוניקס, פיליפס ועוד.

לקוסטה ריקה חלק בהסכם הסחר החופשי של ארה"ב עם מדינות מרכז אמריקה (CAFTA-DR) ובשנת 2018 הסתכם הסחר הדו כיווני בכ-57.4 מיליארד דולר כשהיצוא לארה"ב עמד על כ-32.2 מיליארד דולר.

בנוסף, ממשלת קוסטה ריקה מציעה הטבות ומענקים משמעותיים לחברות המעוניינות להתפתח במדינה, אזור סחר חופשי ופארקים תעשייתיים מתקדמים.

כמו כן, קוסטה ריקה דורגה שניה באמריקה הלטינית בקטגוריית הפרודקטיביות על ידי הפורום הכלכלי העולמי (2017-1018) והיא בין המדינות המובילות בפיתוח האנושי ושגשוג חברתי על פי דו"ח הפיתוח האנושי של האו"ם בשנת 2016.

 

בואו ללמוד ולגלות את הפנינה של מרכז אמריקה ומה שיש לה להציע לחברות ישראליות המעוניינות להתפתח באזור.

שימו לב, מספר המקומות מוגבל!

הכניסה היא ללא תשלום אך מותנית בהרשמה מראש באמצעות טופס ההרשמה מטה.

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה