אוזבקיסטן: שולחן עגול בנושא "אוזבקיסטן החדשה –על הצמיחה הכלכלית וההזדמנויות החדשות לישראלים", 20.2.19

**ההרשמה לאירוע נסגרה**

מצגת ראש מחלקת השקעות, פיננסים ויעוץ טכני, משרד החוץ של אוזבקיסטן

מצגת אשרא

חברות ישראליות מוזמנות לגלות את אוזבקיסטן החדשה באירוע "שולחן עגול" בראשות סגן שר משרד החוץ של אוזבקיסטן וראש מחלקת קידום השקעות, פיננסים וסיוע טכני, בשיתוף עם שגרירות אוזבקיסטן בישראל, משרד החוץ, אשרא והתאחדות התעשיינים ביום רביעי, 20 בפברואר, בין השעות 15:30 עד 17:00, בבית לשכת המסחר, רחוב החשמונאים 84, תל אביב.

אוזבקיסטן פותחת דף חדש עם פטירתו של הנשיא אסלאם קרימוב, ששלט בה מאז 1990 ועם כניסתו של הנשיא החדש, מר שבקט מירזייאיב. מירזייאיב פועל במרץ לחיזוק הכלכלה, שיפור הפריפריה והכנסתן של חברות זרות למדינה על ידי קידום רפורמות להורדת חסמים בירוקרטיים ותמריצים אטרקטיביים. השינויים המדיניים והרפורמיים מביאים לצמיחתה הכלכלית של אוזבקיסטן וכך גם להזדמנויות עסקיות חדשות ומעניינות עבור חברות ישראליות.

 

אוזבקיסטן היא מדינה מוסלמית, בעלת יחסים דיפלומטים עם ישראל ובעלת הברית העיקרית של ארה"ב באזור מרכז אסיה. כמו כן, מדובר במדינה המאוכלסת ביותר באזור זה (32.7 מליון), עשירה במשאבי טבע, יצואנית הכותנה החמישית בגודלה בעולם ובעלת מיקום אסטרטגי בליבה של אירואסיה, בעבר על דרך המשי, עם גישה לשווקים של מעל ל-3.3 מליארד אנשים ברדיוס של כ-950 ק"מ.

 

ממשלת אוזבקיסטן פיתחה תוכנית לאומית אסטרטגית לשנים 2021-2017, המתמקדת בקידום הליברליזציה של המשק, עיצוב מחדש של תפקיד הממשלה בכלכלה, מודרניזציה של ענף החקלאות, פיתוח שווקים חדשים, בינהם גם פיתוח ענף השירותים הפיננסיים והשקעה בפיתוח ההון האנושי והשירותים הניתנים לו.

 

הינכם מוזמנים לקחת חלק באירוע ייחודי ולהיחשף לאפשרויות השונות שמחכות לכם באוזבקיסטן של 2019.

 

ההשתתפות באירוע הינה ללא תשלום, בהרשמה מראש.

להרשמה יש למלא את הטופס שלהלן

למידע נוסף בתחום זה