הודו: פגישה אישית עם ד"ר רון מלכא, השגריר היוצא להודו, 25.10.18

איגוד לשכות המסחר, בשיתוף עם לשכת המסחר ישראל-אסיה, מכון היצוא והתאחדות התעשיינים, שמחים להזמינכם לפגישה אישית עם ד"ר רון מלכא, השגריר היוצא להודו. 

אנו שמחים להזמין את חברי הלשכה לפגישה אישית עם השגריר היוצא להודו, ולשתף אותו בפעילותכם העסקית ובאתגרים העומדים בפניכם בעשיית עסקים עם הודו.

 

ד"ר רון מלכא, לשעבר דירקטור חיצוני ויו"ר בפועל של דירקטוריון הבורסה, הוא בעל ד"ר לכלכלה מאוניברסיטת בר-אילן, דיקן ביה"ס לבנקאות ושוק ההון במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ויו"ר ועדת השקעות של שלוש קרנות השקעה מוסדיות. ד"ר מלכא שירת בצה"ל במשך 25 שנה והשתחרר בדרגת אלוף משנה. בתפקידו האחרון שימש ביחידת היועץ הכספי לרמטכ"ל.

 

כלכלת הודו היא הכלכלה בעלת הצמיחה הגבוהה בעולם והשלישית בגודלה במונחי כוח קנייה, ולא בכדי היא מוגדרת כאחד היעדים החשובים ביותר של היצוא הישראלי. קשרי הסחר בין ישראל להודו התעצמו בעשור האחרון ולפי דו"ח של מכון היצוא, היקף הסחר בין המדינות הסתכם בכלמעלה מ-2 מיליארד דולר בשנה. הודו מציעה מגוון רחב של הזדמנויות עסקיות בתחומים רבים כמו: חקלאות, מזון, מים וסביבה, אנרגיה מתחדשת, ביוטכנולוגיה ומכשור רפואי, תעשייה ביטחונית ועוד.

 

הפגישות יערכו ביום חמישי 25.10 החל מהשעה 10:00, בבית לשכת המסחר, רח' החשמונאים 84, תל-אביב, קומה קומה 2. 

חברות המעוניינות בתיאום פגישה, מתבקשות למלא את פרטיהן - כאן

מהרו להירשם! מספר הפגישות מוגבל!

למידע נוסף בתחום זה