קוריאה: הזמנה לתצוגת מוצרים בתחום הקוסמטיקה והלייף סטייל, 18.7.17

ארגון מכון היצוא הקוריאני (KOTRA) מזמין את חברי הלשכה לתצוגה של מוצרים חדשים מקוריאה מתחום הקוסמטיקה והלייף סטייל.

התצוגה תיערך במוזיאון ארץ ישראל ברח' חיים לבנון 2, תל-אביב, ביום שלישי 18 ביולי, בין השעות 10:00 עד 14:00.

האירוע מהווה הזדמנות ייחודית למנהלי רכש אשר מעוניינים לייבא מוצרים מקוריאה, לקבל מידע בתחום.

מדובר ב- 12 מוצרים אשר ניתנים ליבוא לארץ, מהם 8 בתחום הקוסמטיקה (מסיכות לפנים, קרמים, שמפו, סבון טבעי וכו').

לצפייה ברשימת החברות המציגות והמוצרים שיוצגו באירוע לחץ כאן 

מלבד מוצרי קוסמטיקה, יוצגו המוצרים הבאים:

  1. מטען סולארי נייד Yolk - זהו מטען חדשני וייחודי אשר מתאים לפלאפונים, טאבלטים וכו'. הוא מיועד לשימוש בטבע או כאשר נמצאים בחוץ ואין בקרבה שקע חשמל. המטען ניתן לקיפול ובכך הוא חוסך מקום. ביום שמש ניתן לטעון את הפלאפון טעינה מלאה באמצעות מוצר זה בתוך 2.5 שעות. המוצר זכה לפופולריות רבה בקרב רשתות תקשורת בינלאומיות כגון: ה-,BBC CNBC ובפרסים בינלאומיים. 
  1. קולר זוהר לכלבים – Neopop - הקולר יכול להציל חיים של חיות מחמד ומיועד בעיקר לכלבים. הוא עמיד במים וניתן להשתמש בו בימים גשומים. לקולר ישנה אפליקציה תואמת. ניתן לטעון אותו באמצעות USB. הוא משמש הן כפריט אופנתי עבור כלבים והן כמכשיר אשר כולל את כל פרטי הזיהוי של הכלב, וניתן לאתר באמצעותו את הכלב במידה והוא הולך לאיבוד. על מנת להשתמש בקולר ה-NEOPOP יש להוריד את האפליקציה ולהפעיל את המכשיר. לאחר הפעלת המכשיר מזינים את פרטי הכלב ובעליו. קולר ה-NEOPOP  הוא רצועה הבנויה סיליקון, נוחה למגע עם גופו של הכלב ואינה גורמת לו לפריחה או אדמומיות. מדובר במוצר הבנוי מחומרים איכותיים ובעל בטרייה שמחזיקה זמן רב - 9 שעות. קולר ה-NEOPOP  זוהר בחושך, כך שאם הכלב הולך לאיבוד, ניתן לראות אותו ממרחק של 1.8 ק"מ והוא עשוי למנוע ממכוניות או אופניים לפגוע בכלב משוטט בשעות הלילה. מכשיר ה- Neopop אף עשוי לשמש כצמיד לילדים על מנת למנוע מהם ללכת לאיבוד, וניתן להשתמש בו באירועים מרובי משתתפים כגון: מסיבות והופעות מוזיקליות. המכשיר כולל פונקציה של קבלת הודעה לפלאפון דרך הבלוטות', במידה והכלב/הילד נמצאים במרחק של יותר מחמישה מטר מהבעלים/ההורה. 
  1. רצועת ברכיים לספורט Odorosso - רצועת ברכיים לספורטאים, אתלטים ולכל אדם שעוסק בפעילות גופנית. הרצועה מתאימה במיוחד לאלו מאיתנו שאוהבים לעשות סקי, לרכב על אופניים, לרוץ ולשחק כדורגל. כאשר המתאמן שם את רצועה על הברך, היא מעלה את קצב זרימת הדם ב-35%. 
  1. Lumidiet חגורת בטן אשר מסייעת להרזיה.

 

במהלך התצוגה ניתן יהיה להיפגש עם חברי הצוות של המח' המסחרית בשגרירות קוריאה ולקבל יעוץ, ללא תשלום, אודות יבוא מקוריאה. אפשרויות לקבלת סבסוד לטיסה לקוריאה, השתתפות בתערוכות מקצועיות בסיאול ועוד.

הזמנה זו מיועדת בעיקר למנהלי/ות רכש מתחומי הקוסמטיקה, היופי, מוצרים לבע"ח ורשתות ספורט ופנאי.  

למידע נוסף בתחום זה