סמינר: אמל"ט צמאה לפתרונות ישראליים בתחום המים, 15.1.17 | סחר בינלאומי | מפגשים, כנסים וסמינרים בארץ | 27/12/2016

סמינר: אמל"ט צמאה לפתרונות ישראליים בתחום המים, 15.1.17

מה הקשר בין חומת המים במקסיקו, הבצורת הצ'יליאנית ו-48 מיליון קולומביאנים? התשובה לכך נעוצה באחד ממוקדי הפעילות המרכזיים של הנספחויות המסחריות בגזרת אמריקה הלטינית. בשנים האחרונות ניצבו דרום ומרכז אמריקה בפני אתגרים חדשים וצרכים מורכבים בתחום המים. שנת 2017 סומנה כנושאת פוטנציאל מיוחד עבור חברות ישראליות המבקשות לחדור לשוק הלטיני או להגדיל את היקף פעילותן בו. בסמינר מקצועי שייערך ב- 15 בינואר, יציגו הנספחים המסחריים בקולומביה, מקסיקו וצ'ילה את ההזדמנויות העסקיות החדשות בתחום המים ויפרטו על הפעילויות והמשלחות המתוכננות בארצותיהם. בנוסף, תפורטנה אפשריות מימון ודרכי עבודה מול המוסדות הפיננסיים בפרויקטים בתחום זה. הסמינר ייערך בשיתוף פעולה עם איגוד לשכות המסחר, התאחדות התעשיינים, מכון היצוא, ר ולשכת המסחר ישראל-אמל"ט.  

אז למה קולומביה?

ב-20 מילים - כי 48 מיליון איש גילו לפתע שיש להם בעיית מים חמורה והדרך היחידה שלהם לפתור אותה היא באמצעות טכנולוגיות מים. במהלך הסמינר יציג הנספח המסחרי בקולומביה, ארז זיונץ, את בעיות ואתגרי המים של קולומביה וההזדמנויות העסקיות שהם מגלמים עבור חברות המים הישראליות. הצרכים של קולומביה בתחום המים מגוונים מאוד; התפלה, טיפול בשפכים, דלף, השקיה לחקלאות, ניהול מים, ביטחון מים, פתרונות מים לתעשיית הנפט והגז או לתעשיית המכרות ועוד. בשנה הקרובה צפוי להיפתח חלון הזדמנויות לזליגתן של טכנולוגיות מים ישראליות לשוק הקולומביאני, ולכן זהו עיתוי מצוין לחברות ישראליות להתוודע לאפשרויות העומדות בפניהן.   

 

אז למה צ'ילה?

צ'ילה ניצבת בפני בצורת ארוכה וצמאה לפתרונות טכנולוגיים מתקדמים. תחום המים מצליח לגעת בכל הענפים המרכזיים של המדינה – החל ממכרות, דרך יערנות וכלה בחקלאות. בשנים האחרונות, מסתמנת התפתחות דרמטית בתחום המוניציפלי וערים רבות הטמיעו חיישנים לניהול ובקרה של מערכות המים העירוניות. במסגרת הסמינר, יסקור הנספח המסחרי בצ'ילה, הדר שור,  את שוק המים המקומי והרגולציה החלה עליו, תוך הדגמת ההזדמנויות הרבות הקיימות עבור חברות מים ישראליות בתחומי טיהור המים לחקלאות ימית, טכנולוגיות השקיה מתקדמות והתפלה למכרות.  

 

אז למה מקסיקו?

כי כלכלת המים במקסיקו פורחת והמשברים בתחום זה טומנים בחובם הזדמנויות ופרויקטים מעניינים. במהלך הסמינר, צפוי הנספח המסחרי במקסיקו, אוריאל רביב, לשתף בפעילויות העתידיות בתחום המים, לרבות המשלחת שמארגנת הנספחות לבאחה קליפורניה ולסינלואה.

 

אז איך משתלבים עם המוסדות הפיננסיים?

ההרצאה האחרונה תועבר על ידי מר צפריר, אסף מנהל מחלקת שווקים מתעוררים ומוסדות פיננסים במשרד הכלכלה. צפריר יציג את ההזדמנויות הטמונות בשיתוף פעולה עם מוסדות פיננסים לפיתוח, בהם הבנק העולמי, IFC  ו- IDB

 

בסמינר יפרטו הנספחים גם על הפעילויות המתוכננות בארצם ועל המשלחות העתידיות לצאת ליעדים אלו.

 

הסמינר ייערך ביום א' 15.1.2017, בין השעות 9:30-12:30.

מיקום: משרדי התאחדות התעשיינים, רחוב המרד 29 קומה ראשונה, תל אביב.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אך מחויבת הרשמה מראש.

להרשמה יש למלא את הטופס שלהלן.

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה