קניה: פגישות אישיות עם הנספח המסחרי וכן עם נציג סיטי בנק קניה בנושאים בנקאיים/פיננסים - ינואר 2016

לשכת המסחר מתכבדת להציע לחברי הלשכה הזדמנות ייחודית להיפגש "אחד על אחד" עם הנספח המסחרי בשגרירות קניה בישראל, מר אנתוני טהורי. בנוסף, יתקיימו פגישות אישיות של נציג סיטי בנק עם חברות הפועלות באפריקה.

 

ביום רביעי ה- 6 בינואר הנספח המסחרי בשגרירות קניה בישראל, מר אנתוני טהורי יגיע ללשכת המסחר לפגישות אישיות עם חברות הפועלות בקניה או מעוניינות בכך, יבואנים ומשקיעים פוטנצייאלים.

 

במקביל, הפגישות עם נציג סיטי בנק, מר רועי שגיא, מיועדות לחברות בינוניות וגדולות שיש להן כיום פעילות באפריקה או שבכוונתן להיכנס לשוק האפריקאי ולהקים נוכחות מקומית בקניה או באחת ממדינות מזרח אפריקה.

הפגישות רלוונטיות במיוחד עבור חברות גדולות שיש להן כבר קשרים עם סיטי בנק במדינות אחרות או חברות שההכנסה השנתית שלהן באפריקה מסתכמת בסך של 5 מיליון דולר לפחות או יכולת להגיע לסדר הגודל הנ"ל.

הבנק נכנס לקניה בשנת 1974 ומציע כיום מגוון רחב של מוצרים ושירותים. מטה הבנק ממוקם בקניה ותחום אחריותו כוללת גם את טנזניה, אוגנדה וזמביה. המיקוד של הבנק באסטרטגיה, חדשנות, טכנולוגיות ופתרונות יצירתיים הפך אותו לבנק מוביל במזרח אפריקה.

 

הבנק מציע שירותי בנקאות, מוצרים ופתרונות לחברות הרלוונטיות, ובוחן גם את פוטנציאל הצמיחה, המגזר, ניסיון רלבנטי, מוצרים ופתרונות, מודל עסקי ומאזן המאפשר כניסה מוצלחת לשוק.

 

נציג הבנק, מר רועי שגיא, הצטרף לסיטי-גרופ לונדון ב-2014 כבנקאי השקעות ללקוחות מוסדיים באירופה. בתחילת שנת 2015 עבר לקניה ומאז עובד עם תאגידים גלובליים ומקומיים, וכמו כן, מוסדות פיננסיים הפועלים במזרח אפריקה.

רועי שגיא עוסק בעיקר בפתרונות מטבע חוץ ושווקי כסף (השקעות נזילות לטווח קצר), פיתוח עסקי והגדלת הפעילות הכללית של סיטי באפריקה.

בעבר עבד בבנק ההשקעות JPMorgan בלוקסמבורג ובלונדון.

 

הפגישות עם כל אחד מהאורחים תתקיימנה בנפרד בבית לשכות המסחר בתיאום מראש ביום רביעי, ה-6 בינואר, בין השעות 13:00-9:00. משך כל פגישה 30 דקות.

 

לתיאום פגישה אישית יש למלא את הטופס המצורף במלואו באנגלית, כולל פירוט תחום פעילות החברה ומטרת הפגישה, ואנו נחזור אליכם במייל עם שעת הפגישה המדויקת.


לתשומת לבכם: מאחר ולא מדובר במפגש כללי אלא בפגישות ממוקדות, הינכם מתבקשים להכין מראש את נושאי הפגישה ולדייק בזמני ההגעה.

למידע נוסף בתחום זה