ועידת סחר החוץ השנייה של ישראל, 13.1.16

איגוד לשכות המסחר ומשרד הכלכלה מזמין את חברי הלשכה לועידת סחר החוץ, שהיא האירוע הגדול מסוגו בישראל בנושאי סחר חוץ. הוועידה, אשר תתקיים ב-13 בינואר 2016 במלון הילטון ת"א, תעמוד השנה בסימן "הזדמנויות עסקיות בשווקים המתעוררים" ותרכז את הנושאים הרלוונטיים ליצואנים בתחום זה, החל מאיתור ההזדמנויות העסקיות ומציאת השותפים, מימון בינלאומי, וכלה בכלי הסיוע של משרד הכלכלה ליצואנים.

 

הנספחים המסחריים של משרד הכלכלה המוצבים בכלכלות המתעוררות יגיעו לישראל על מנת להציג את המגמות וההזדמנויות במדינות נבחרות בעולם ולהיפגש עם אנשי עסקים, יזמים ויצואנים המעוניינים לפרוץ אל שווקים חדשים או לאתר תחומי יצוא אטרקטיביים. הנספחים המסחריים ניצבים בדרך קבע במוקדי הפעילות הכלכלית הערה מסביב לעולם, בדגש על בירות כלכליות מובילות, מסייעים ליצואנים וגורמים עסקיים ישראליים לחדור לשווקים חדשים, לאתר שותפים עסקיים בחו"ל ומקורות מימון והשקעות בינלאומיות.

בנוסף למושבים המרתקים, תתקיים במקביל לוועידה תערוכה ובה ניתן יהיה לפגוש את מנהלי הקרנות וכלי הסיוע, הייעוץ וההדרכה של מערך סחר החוץ של מדינת ישראל, הכולל את מינהל סחר חוץ, מכון הייצוא הישראלי, מתימו"פ ועוד (פרטים על המציגים בתערוכה ניתן למצוא בלשונית "שותפים").

הדוברת המרכזית בוועידה היא Abby Joseph Cohen, כלכלנית בעלת שם עולמי, נשיאת המכון לשווקים גלובליים ואסטרטגית ראשית בבנק ההשקעות גולדמן סאקס.

למידע נוסף והרשמה לחץ כאן.

למידע נוסף בתחום זה