הולנד: סמינר פתרונות לצמצום פסולת מזון – 29.4.15

שגרירות הולנד בישראל, בשיתוף עם איגוד לשכות המסחר, המשרד לאיכות הסביבה ומכון היצוא הישראלי, מזמינים את חברי הלשכה לסמינר עסקי ייחודי, במסגרת תערוכת אגריטך 2015, בו יציגו מומחים מובילים מהולנד ומישראל מגמות שוק, מדיניות, הצעות לשיתופי פעולה וחידושים בתחום הפחתת אובדן מזון בתהליכי הקציר והעיבוד. יצרנים הולנדיים יציגו מוצרים חדשניים וטכנולוגיות במטרה לצמצם בזבוז מזון. כמו כן, יתואמו פגישות אישיות בין חברות הולנדיות לחברות ישראליות.

האירוע יתקיים במעמד שגריר הולנד בישראל ב- 29 באפריל 2015, בין השעות 15:30-19:00 במרכז הירידים בת"א, ביתן 1, אולם ישיבות 4C.

נושא פסולת המזון מעסיק יותר ויותר חברות ישראליות, נציגי ממשלה, חוקרים העוסקים בקציר, ייצור מזון, קמעונאות ויבוא. ההערכה היא כי 30-50 אחוז ממוצרי המזון המיוצרים בעולם כלל אינם מגיעים ל"קיבה האנושית", וכי בין 1.2 ל- 2 מיליארד טונות של מזון מתבזבזים מדי שנה, ובישראל בלבד מבוזבז מזון בשווי של מיליארד ₪ מדי שנה.

קיימות מספר יוזמות למניעת אובדן מזון ופסולת על פני כל שרשרת האספקה, ולגבי הכמויות העצומות של אדמה, מים ואנרגיה המוקדשות לגידול, עיבוד ושינוע מזון.

מצ"ב: תוכנית הסמינר.

ההשתתפות ללא עלות בהרשמה מראש.

קבצים מצורפים

למידע נוסף בתחום זה