משרד הכלכלה מקיים את ועידת סחר החוץ הראשונה של ישראל - 6.1.2015

ועידת סחר החוץ של ישראל תתקיים בהשתתפות כל הנספחים המסחריים של משרד הכלכלה ומערך סחר חוץ של מדינות ישראל.
הועידה תעמוד בסימן "מגה טרנדס" – מגמות עולמיות – הזדמנויות לייצוא הישראלי, ויוצגו בה בין השאר גם כלי הסיוע והתמיכה של משרד הכלכלה ליצואנים.

להרשמה לועידה לחץ כאן

בועידה ישתתפו כל הנספחים המסחריים של משרד הכלכלה, שיגיעו לישראל על מנת להציג את המגמות וההזדמנויות במדינות נבחרות בעולם ולהיפגש עם אנשי עסקים, יזמים ויצואנים המעוניינים לפרוץ אל שווקים חדשים או לאתר תחומי ייצוא אטרקטיביים חדשים. הנספחים המסחריים, ניצבים כבדרך קבע במוקדי הפעילות הכלכלית הערה מסביב לעולם – בדגש על בירות כלכליות מובילות – ומסייעים ליצואנים וגורמים עסקיים ישראליים לפרוץ את הדרך לשווקים חדשים ולאתר השקעות בינלאומיות

בוועידה ימופו המגמות המובילות – 'מגה טרנדס' - בכלכלה העולמית ותשורטט תמונת מצב עדכנית בסקטורים מרכזיים. בדיונים יעלו תובנות בנוגע להערכות כלכליות ומודלים עסקיים למציאת פתרונות פורצי דרך עבור יצואנים הישראלים. הוועידה תציג תובנות של בכירי הכלכלנים, אנשי עסקים וקובעי מדיניות מהקהילה הבינלאומית, תוך התייחסות לסביבה המאקרו כלכלית ומגמות הכלכליות חברתיות פוליטיות בזירה הגלובלית ברבדים שונים.

עוד ישתתפו דוברי ממשלה בכירים: השר נפתלי בנט, מנכ"ל משרד הכלכלה עמית לנג, מנהל מינהל סחר חוץ אוהד כהן, בכירים בארגונים כלכליים ומנכ"לים של חברות מובילות.

בוועידה נארח את מר ברט סטאפן, העורך הבינלאומי של המגזין הנחשב "וול סטריט ג'ורנל", אשר יציג את נקודת ראותו על אירועים והזדמנויות גלובליים וישתף אותנו בניסיונו ובהערכותיו לגבי מגמות עתידיות.

בנוסף, בוועידה יתקיימו שני מושבים מרתקים, האחד יעסוק במגמות עסקיות בעקבות הזדקנות האוכלוסייה בעולם המפותח, והשני ידון בעולם המתפתח כמנוע הצמיחה של המשק הגלובאלי.

מנחה: גדי סוקניק, מגיש התוכנית לילה כלכלי בערוץ 10.
למידע נוסף בתחום זה