ועידה לקידום השקעות במחוז Jiangxi בתחום הביומד - 29.5.14

מחוז Jiangxi שבדרום מזרח בסין, התאחדות תעשייני התרופות וחברת Jiangxi JiminKexin Group. Co. Ltd, בשיתוף עם איגוד לשכות המסחר, לשכת המסחר סין-ישראל ומכון היצוא, שמחים להזמין את חברי הלשכה לוועידה בנושא קידום השקעות בתחום הביו-מד, אשר תתקיים במלון הילטון תל-אביב ב- 29 במאי בין השעות 16:00 עד 20:00.

שיתוף הפעולה בין חברות סיניות לחברות ישראליות בתחום ההייטק הניב בשנים האחרונות הישגים משמעותיים, אולם בתחומי תעשיית התרופות, ביו-מד, מכשור וציוד רפואי, שיתוף הפעולה הוא מועט מאד. מטרת הכנס הינה להציג את מחוז Jiangxi, אשר פועל במרץ לעידוד הצמיחה של שוק הרפואה ומקים בימים אלו פארק תעשייה גדול, ולמשוך אליו חברות ישראליות חדשניות בתחומי הפרמצבטיקה והמכשור הרפואי לשיתופי פעולה באזור. בנוסף, אזור זה יהיה כמו HUB ויהווה הזדמנות מצוינת לחברות ישראליות למצוא שיתופי פעולה לא רק עם חברות סיניות אלא גם עם חברות בינלאומיות אחרות שיגיעו לשם.

בין המרצים בכנס מר Shang Yong המשמש כיועץ בכיר של הממשלה, שייתן סקירה על שוק המוצרים הרפואיים בסין (תמריצים כגון הקלות במס ושכירות נמוכה, מדיניות, הגשת בקשות לרישום מוצרים בסין, משאבי טבע, ייצור, הפצה ושיווק בסין) וכיצד ניתן לשתף פעולה עם חברות ישראליות.

בתום ההרצאות יתקיימו נטוורקינג וארוחת ערב.

לפרטים נוספים, לו"ז והרשמה לאירוע יש למלא את טופס הרישום.

כמו כן, מצ"ב רשימת חברות סיניות ושר יבקרו בישראל בין התאריכים 10-17 ביוני ותחומי העניין שלהן בישראל.

קבצים מצורפים

למידע נוסף בתחום זה