בלגיה: פגישות אישיות ליבואנים עם הנספח המסחרי של בלגיה בישראל, 26.7.22

הזדמנות ייחודית ליבואנים וקניינים, חברי לשכת המסחר, לקיים פגישה אישית עם מר יעקב למפרט, הנספח המסחרי של האזור הפלמי של בלגיה בישראל.

הפגישות מיועדות ליבואנים ולחברות המעוניינות להקים שלוחה או פעילות הקשורה בהשקעות בבלגיה.

מועד:   יום שלישי, 26 ביולי, בין השעות 13:00-9:00. משך כל פגישה חצי שעה.

מיקום:  בית לשכת המסחר, רח' החשמונאים 84, תל-אביב.

 

לתיאום פגישה אישית יש למלא את טופס הרישום שלהלן במלואו באנגלית, כולל פירוט תחום פעילות החברה ומטרת הפגישה, ואנו נחזור אליכם במייל עם שעת הפגישה המדויקת.

לתשומת לבכם, מאחר ולא מדובר במפגש כללי אלא בפגישות ממוקדות, הנכם מתבקשים להכין מראש את נושאי הפגישה ולדייק בזמני ההגעה.

 

קצת על האזור הפלמי בבלגיה...

אם אתם מחפשים איכות וסטנדרט של מצוינות, תמצאו זאת באזור הפלמי בבלגיה. בזכות מיקומו של האזור בלב אירופה, תשתית התחבורה המעולה וכוח העבודה הייחודי שם, המוצרים והשירותים שאתם מחפשים מסופקים תוך זמן קצר.

אלה חלק מהסיבות מדוע האזור הפלמי הוא אזור הייצוא מספר 1 בעולם. האזור הפלמי מייצא מזון טרי וקפוא, מוצרי מאפה, בירות, פירות וירקות, שוקולד וחומרי גלם.

בנוסף, מיוצרים מוצרים לענף הבניה, לשוק ה- "עשה בעצמך", עיצוב הבית, מוצרי מתכת ופלסטיק, ומגוון עצום של תרופות, כימיקלים, מסכים והפודיומים הגדולים ביותר לאירועים הגדולים בעולם.

מקומו של ענף ההייטק תופס מקום מרכזי ביצוא מהאזור הפלמי: טכנולוגיות ומוצרים בתחומי הרפואה והרפואה הדיגיטלית, מוליכים למחצה, תוכנה, מחזור וטכנולוגיות נוספות במגוון רחב של תחומים.

מגזרים:

  • חקלאות
  • תעשיית הרכב
  • כימיקלים
  • הייטק אנרגיה
  • טכנולוגיה סביבה וקיימות
  • מזון ותזונה
  • מדעי החיים ובריאות
  • לוגיסטיקה וניידות
  • מכונות ורובוטיקה
  • מיקרו וננו-אלקטרוניקה
  • טקסטיל

האזור הפלמי, על קרוב לשבעת מיליון תושביו, מהווה גורם כלכלי מרכזי ומשקלו בכלכלה הבלגית מכריע. כ-70% מהיצוא הבלגי כולו מקורו שם, וכ-90% מסחר החוץ עם ישראל נעשה עם האזור הפלמי. באזור ניתן למצוא נמלי ים מהגדולים באירופה, כמו נמל אנטוורפן למשל, מרכזי הפצה אירופאים של חברות רבות (באזור ניתן למצוא את הריכוז הגבוה באירופה של מרכזי הפצה), מפעלים, תעשיות שונות במגוון סקטורים, ספקי שירותים רבים, הייטק ועוד.

הסקטורים המובילים בכלכלת האזור הפלמי הם, בין השאר: אנרגיה מתחדשת, פטרו כימיקלים, תחבורה, לוגיסטיקה, מזון והייטק. בנוסף, ישנם סקטורים ותחומים נוספים כמו איכות הסביבה, עיר חכמה, ציוד רפואי ופארמה.

בריסל, בירת האזור הפלמי ובירתה של בלגיה, כמו גם בירתו האדמיניסטרטיבית של האיחוד האירופי, היא אחת הערים המובילות בצפון אירופה במונחים של עלות-תועלת. כוח העבודה הפלמי יצרני, רב לשוני ונאמן. כשארה"ב מהווה בסיס 100 במדד הפרודוקטיביות, המדד הבלגי הוא 113 במונחים של תוצר מקומי גולמי לשעת עבודה.

הממשלה הפלמית מסייעת לחברות זרות הקובעות באזור את מושבן. הסיוע והתמריצים ניתנים בהתאם לקריטריונים ולחברות הזכאיות לכך.

המידע באדיבות הנספחות המסחרית בשגרירות בלגיה בתל אביב.

*
*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה