פגישות אישיות בזום עם השגריר היוצא לדרום קוריאה, 20 באוגוסט, 2020

האגף הבינלאומי בלשכת המסחר, בשיתוף פעולה עם לשכת המסחר ישראל-אסיה, מזמין אתכם ליום פגישות אישיות וירטואליות עם השגריר היוצא לדרום קוריאה, מר עקיבא תור.

נציגי חברות הפעילות או המתעניינות בדרום קוריאה מוזמנים להיפגש עם השגריר היוצא באופן אישי, להציג בפניו את פעילות החברה, לשתף אותו באתגרים העומדים בפניכם בעשיית עסקים במדינה ולשמוע על אפשרויות הסיוע מצידו.

הפגישות תערכנה ביום חמישי, 20 באוגוסט, בין 10:00-14:00, באמצעות זום כאשר משך כל פגישה הינו 20 דקות.

 

עם אוכלוסייה הולכת ומתכווצת של כ-52 מיליון איש, כלכלת דרום קוריאה מדורגת במקום ה-12 מבין הכלכלות הגדולות עם של כ-1.62 טריליון דולר בסוף 2019 (לפני הקורונה).

הענפים הפוטנציאליים המרכזיים ליצוא הישראלי לקוריאה: טכנולוגיות הרכב, ביו-מדיקל (ציוד רפואי ותרופות), טכנולוגיות פיננסיות, טכנולוגיות תקשורת ומידע, מים ואנרגיה, ציוד ושירותי אינטרנט אלחוטי, תעשיית ה-IT, התעשייה הביטחונית וענפי הציוד ומוצרי אבטחה.

 

המרכיב הכלכלי ביחסי ישראל קוריאה הוא בעל חשיבות גדולה. שתי הכלכלות אינן מתחרות זו בזו אלא משלימות. בעוד שקוריאה היא מעצמת ייצור טכנולוגי ותעשיה, ישראל מובילה בתחומי החדשנות והסטרטאפים. היחסים הכלכליים מושתתים פעמים רבות על הצרכים הטכנולוגיים של חברות הענק הקוריאניות כחלק מהפעילות השוטפת או האסטרטגית שלהן, ועל פתרונות ישראלים לצרכים אלה.

 

ישראל ודרום קוריאה סיימו את המשא ומתן להסכם סחר חופשי שממתין כעת לחתימה סופית ולאשרור בטרם כניסתו לתוקף. ההסכם צפוי להפחית מכסים הן על ייצוא ישראלי לדרום קוריאה והן על ייבוא מוצרים לישראל, ולהקל על יצואנים ישראלים להתמודד בשוק הדרום קוריאני וכך לאפשר להגדיל את הייצוא הישראלי ולהגדיל את הצמיחה במשק.

חברות המעוניינות בתיאום פגישה, מוזמנות למלא את טופס הרישום בקישור.

למידע נוסף בתחום זה