יום פגישות אישיות בזום עם הנספח הכלכלי היוצא לפיליפינים, תומר היווי, 29 ביולי 2020

האגף הבינלאומי בלשכת המסחר, בשיתוף פעולה עם לשכת המסחר ישראל-אסיה, מזמין אתכם ליום פגישות אישיות "אחד על אחד" עם הנספח הכלכלי הישראלי היוצא במהלך הקיץ הקרוב לפיליפינים.

נציגי חברות הפעילות או המתעניינות בשוק זה מוזמנים להיפגש עם תומר באופן אישי, להציג בפניו את פעילות החברה, לשתף אותו באתגרים העומדים בפניכם בעשיית עסקים במדינה ולשמוע על אפשרויות הסיוע מצידו.

מדובר בפעם הראשונה שנבחר נספח כלכלי שייצא לפיליפינים, אשר יקים את נספחות משרד הכלכלה והתעשייה במנילה, זאת במטרה להרחיב את פעילותן של חברות ישראליות באחד השווקים הצומחים והאטרקטיביים באסיה, עם צמיחה כלכלית שנתית ממוצעת של 6.2% בשנה בעשור האחרון, תעשיית שירותים צומחת, שיעורי אבטלה נמוכים וכן מדדים כלכליים חיוביים נוספים. 

עבור היצוא הישראלי, הפיליפינים הוא שוק היעד השלישי בחשיבותו עבור יצוא הסחורות לאזור לדרום-מזרח אסיה וגוש הסחר ASEAN, אחרי סינגפור ותאילנד. לפי נתוני הלמ"ס, היקף הסחר בסחורות בין ישראל לפיליפינים בשנת 2019 עמד על 336 מיליון דולר, מתוכם 230 מיליון דולר יצוא ו-106 מיליון דולר יבוא. יצוא הסחורות לפיליפינים בשנת 2019 ציין צמיחה מרשימה של למעלה מ-50% מהשנה הקודמת וכלל בעיקר ייצוא של מכונות וציוד אלקטרוני (43%), ציוד תחבורה (31%), כימיקלים (11%), מכשור רפואי ואופטי (5%). 

הפגישות תערכנה באמצעות זום בשני מועדים לבחירה: יום רביעי, 29 ביולי, או לחילופין יום שני, 3 באוגוסט החל מהשעה 9:00, כאשר משך כל פגישה הינו חצי שעה.

חברות המעוניינות בתיאום פגישה, מתבקשות למלא את פרטיהן באנגלית בלבד בטופס ההרשמה בקישור.

למידע נוסף בתחום זה