צ'ילה ופרו: פגישות אישיות עם הנספחים הכלכליים הישראלים היוצאים למדינות, 19.7.2020

יצואנים חברי הלשכה, פרו וצ'ילה מחכות לכם!

הנכם מוזמנים לפגישות אישיות עם הנספחת הכלכלית היוצאת לפרו, הגברת טל סיינוק, והנספח היוצא לצ'ילה, ליאור שפינדל, ביום ראשון, 19 ביולי, החל מהשעה 9:00, בבית לשכת המסחר.

המפגש מהווה הזדמנות לחברות ישראליות להיכרות אישית עם נציג משרד הכלכלה, הצגת פעילות החברה, שיתוף בניסיון ובאתגרים הניצבים בפניכם במסגרת עשיית עסקים בקולומביה ולמידה על אפשרויות הסיוע מצד הנספחות הכלכלית.

הפגישות תתקיימנה ביום ראשון  19 ביולי 2020, בבית לשכת המסחר, רח' החשמונאים 84, תל-אביב, קומה 2, החל מהשעה 9:00 בבוקר.

משך כל פגישה: 20 דקות.

חברי הלשכה המעוניינים בתיאום פגישה אישית, לחצו כאן ומלאו את טופס הרישום באנגלית.

שימו לב, באותו היום יתקיימו פגישות אישיות גם עם 4 הנספחים הכלכליים היוצאים לווייטנאם, הונג- קונג, פיליפינים והודו, הנכם מוזמנים לסמנם בטופס הרישום. לפרטים נוספים על המפגש לחצו כאן

צ'ילה מהווה את אחת המדינות עם השוק היציב והפתוח ביותר מבין מדינות אמריקה הלטינית. כמו כן, היא חתומה על הסכמי סחר עם כ-62 מדינות, בדגש על האיחוד האירופאי, סין, הודו וצפון אמריקה. לצ'ילה סקטור פרטי חזק ובעל השפעה, המעורב גם בפרויקטים ציבוריים, מה שמוביל לסביבה עסקית דינמית ומפותחת.

ההזדמנויות העסקיות ליצואנים בצ'ילה מתרכזות בתחום החקלאות בשל האקלים הדומה לאקלים הים תיכוני, המקנה יתרון משמעותי לטכנולוגיה ולידע המגיעים מישראל בנושא מזון וייצור חקלאי. כמו כן, כיצואנית סלמון מובילה, טכנולוגיות בתחום החקלאות הימית ולוגיסטיקה יכולות להיות מאוד רלוונטיות. כמו כן, גם תחומי ה- HLSוהמכרות, הכוללים מגוון רחב של טכנולוגיות בתחומים שונים, יכולים להיות מאוד רלוונטיים.

פרו ידועה כבעלת מגוון רחב של משאבים מינרלים חשובים המצויים באזורים ההרריים והחופיים, ומימיי החופים של פרו מספקים שטח דיג מעולה. למרות ביצועי המקרו החזקים של פרו , אשר גדלה בשיעור ממוצע מהגבוהים באמריקה הלטינית מאז 2002 עם שער חליפין יציב ואינפלציה נמוכה, התלות ביצוא מינרלים ו מתכות מכפיפה את המשק לתנודות במחיריהם בעולם. מדיניות הסחר החופשית של פרו הביאה מאז 2006 על חתימת הסכמי סחר עם מדינות: ארה ב", קנדה, סין, דרום קוריאה, מקסיקו, יפן, איגוד הסחר החופשי האירופי, צ'ילה ועוד.

ההזדמנויות העסקיות ליצואנים בפרו מתמקדות בתחומי הכרייה, כיצואנית מובילה של מתכות לסין, דגה וחקלאות, כבעלת אקלים מגוון המאפשר גידולים ברוב ימות השנה, טיפול במים, חינוך, ריטייל בתחום המזון והמשקאות, Gas and Oi ועוד.

למידע נוסף בתחום זה