הודו: פגישה אישית עם הנספח הכלכלי היוצא למומבאי, 19.12.19

איגוד לשכות המסחר, בשיתוף עם לשכת המסחר ישראל-אסיה, שמחים להזמינכם לפגישה אישית עם מר שגיא איצ’ר, הנספח הכלכלי היוצא למומבאי ומערב הודו.

אנו שמחים להזמין את חברי הלשכה לפגישה אישית עם הנספח הכלכלי היוצא להודו, ולשתף אותו בפעילותכם העסקית ובאתגרים העומדים בפניכם בעשיית עסקים במדינה.

מומבאי ממוקמת על מספר איים שחוברו יחדיו סמוך לחוף המערבי של הודו, אשר מחוברת ליבשה באמצעות גשרים. העיר הינה הגדולה ביותר בהודו מבחינת אוכלוסייה (20 מיליון נפש) ומשמשת כמרכז הכלכלי ההודי עקב היותה מוקד של תעשייה, פעילות פיננסית ומסחר, ומקום משכנן של הנהלות של חברות ענק רבות. העיר משמשת כבירת מדינת מאהאראשטרה.

 

כלכלת הודו היא הכלכלה בעלת הצמיחה הגבוהה בעולם והשלישית בגודלה במונחי כוח קנייה, ולא בכדי היא מוגדרת כאחד היעדים החשובים ביותר של היצוא הישראלי. קשרי הסחר בין ישראל להודו התעצמו בעשור האחרון ולפי דו"ח של מכון היצוא, היקף הסחר בין המדינות הסתכם בכלמעלה מ-2 מיליארד דולר בשנה. הודו מציעה מגוון רחב של הזדמנויות עסקיות בתחומים רבים כמו: חקלאות, מזון, מים וסביבה, אנרגיה מתחדשת, ביוטכנולוגיה ומכשור רפואי, תעשייה ביטחונית ועוד.

 

הפגישות תערכנה ביום חמישי 19.12 החל מהשעה 9:30, בבית לשכת המסחר, רח' החשמונאים 84, תל-אביב, קומה קומה 2.

משך כל פגישה הינו 20 דקות.

חברות המעוניינות בתיאום פגישה, מתבקשות למלא את פרטיהן בטופס ההרשמה מטה.

מהרו להירשם! מספר הפגישות מוגבל!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה