טאיוואן: פגישות אישיות עם נציגת ארגון קידום סחר החוץ של טאיוואן בישראל, 5.12.19

אנו מזמינים יבואנים, חברי הלשכה, לפגישות אישיות עם נציגת ארגון קידום סחר החוץ של טאיוואן (TAITRA), גברת אמה יאנג. גברת יאנג הינה מנכ"לית פעילות הארגון בישראל, אשר משרדו שוכן בתל אביב.

 

אמה יאנג שירתה וייצגה את האינטרסים הכלכליים של טאיוואן במספר מוקדים ברחבי העולם, ביניהם דרום אמריקה ואירופה.

המפגש מהווה הזדמנות לחברות ישראליות להיכרות אישית עם נציגת TAITRA בישראל, הצגת פעילות החברה, שיתוף בניסיון ובאתגרים הניצבים בפניכם במסגרת עשיית עסקים בטאיוואן ולמידה על אפשרויות הסיוע מצד הארגון. 

מיקומה האסטרטגי של טאיוואן מציב אותה במיקום אידאלי לחברות יבואניות המעוניינות לייבא מגוון רחב של מוצרים בעלי איכות מצוינת ואמינות חסרת פשרות. התרבות העסקית המפותחת, בשילוב מקורות ייצור ענפים, וידע נרחב בשפה האנגלית בקרב קהילת העסקים במדינה, כל אלה מהווים קר פורה לייבוא משוק מתקדם מבחינה טכנולוגית וכלכלית.

כיום מחבר המשק הטאיוואני בין הכלכלות של יפן, אירופה וארה"ב לבין הכלכלות הצומחות של דרום מזרח אסיה באמצעות חברות טאיוואניות הממלאות תפקיד חשוב בשרשרת הייצור של חברות אירופאיות ואמריקניות בתחומים תעשייתיים שונים.

טאיוואן ידועה כיצואנית מובילה של חלפים לרכב, כימיקלים, מיכון לתעשייה, אלקטרוניקה ומכשור וציוד רפואי.

 

הפגישות תתקיימנה ביום חמישי, 5.12.19, בין השעות 9:00-13:00, בבית לשכת המסחר, רח' החשמונאים 84, תל-אביב, קומה 2, החל מהשעה 9:00 בבוקר.

משך כל פגישה: 30 דקות.

 

יבואנים, חברי הלשכה המעוניינים בתיאום פגישה אישית, מתבקשים למלא באנגלית את טופס הרישום מטה.

*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה