פולין: הזמנה לפגישה אישית עם השגריר היוצא לוורשה והנספחת המסחרית היוצאת, 18.8.19

יצואנים חברי הלשכה, מוזמנים לפגישת היכרות אישית עם מר אלכס בן-צבי, השגריר היוצא לפולין, וגב' שרה-אן מאדי, הנספחת המסחרית היוצאת לפולין.

המפגש מהווה הזדמנות לחברות ישראליות להצגת פעילות החברה, שיתוף בניסיון ובאתגרים במסגרת עשיית עסקים בפולין, ולמידה על אפשרויות הסיוע.

הפגישות תתקיימנה ביום ראשון, 18 באוגוסט 2019, בבית לשכת המסחר, רח' החשמונאים 84 (פינת רח' קרליבך), תל-אביב, קומה 2, החל מהשעה 9:30 בבוקר.

משך כל פגישה: 30 דקות.

 

פולין, החברה באיחוד האירופי מאז 2004, היא מהמדינות המובילות והמתקדמות במרכז ומזרח אירופה והמדינה השישית בגודלה באירופה. הכלכלה הפולנית הפגינה ביצועים מרשימים בשנים האחרונות ושמרה על צמיחה שנתית חיובית של כ-4% בממוצע במהלך חמש השנים האחרונות.

מיקומה של פולין במרכז אירופה, בשטח המשתרע על מעל ל-300,000 קמ"ר ואוכלוסייה של כ-40 מיליון תושבים, וכן שכנותה עם חברות האיחוד האירופי (גרמניה, צ'כיה, סלובקיה וליטא) ואוקראינה, בלרוס ורוסיה, מהווים יתרון משמעותי לעסקים, ופותחים בפניה שוק של כ-250 מיליון צרכנים ברדיוס של כ-1,000 ק"מ.

היקף הסחר בסחורות בין ישראל ופולין עמד על מעל 700 מיליון דולר ב-2018, המהווה עלייה של כ-40% בהיקף הסחר מאז 2015.

שווקים הטומנים הזדמנויות עסקיות לחברות ישראליות כוללים: סייבר, פינטק, רפואה ובריאות דיגיטלית, אנרגיה, תחבורה חכמה וערים חכמות.

 

יצואנים חברי הלשכה' המעוניינים בתיאום פגישה אישית, מתבקשים למלא את טופס הרישום מטה, באנגלית בלבד.

*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה