ממשלת ארצות הברית מזמינה חברות ישראליות לוועידה ייחודית בוושינגטון הבירה, 20-22.6.18

מעוניינים להרחיב את שווקי היצוא או לפתוח שלוחה בארה"ב? מתקשים להחליט מהי הדרך הנכונה לעשות זאת, ובאיזו מדינה עליכם לבחור? ממשלת ארצות הברית באמצעות מחלקת הסחר האמריקנית, ובשיתוף איגוד לשכות המסחר, מתכבדים להזמין את חברי הלשכה להצטרף למשלחת הישראלית לוועידת SelectUSA Investment Summit שתתקיים בוושינגטון D.C ב- 20-22 ליוני 2018.

בכנס זה חברות ישראליות המעוניינות לפעול או לקדם פעילות עסקית בארה"ב, ייפגשו עם נציגים רשמיים מכל 50 המדינות (States) בארה"ב, בכירי הממשל וגורמי מפתח עסקיים במטרה לבחון ולקדם התרחבות אל/בתוך ארה"ב. 

 

הוועידה מהווה הזדמנות למפגש ייחודי עם מגוון רחב של גורמי מפתח, תחת קורת גג אחת, דבר שיוכל לסייע ולקדם הזדמנויות עסקיות, ולקבל מידע על ההטבות והסיוע שכל אחת מהמדינות מציעות לחברות זרות המעוניינות לפתח קשרים עסקיים במדינותיהן. 

 

המשלחת הישראלית האחרונה מנתה כ- 30 משתתפים ואופיינה בתמהיל של חברות ותיקות ומבוססות לצד חברות הזנק ובתחומים שונים ומגוונים. 

 

היתרון המרכזי בועידה עבור חברות ישראליות טמון ב-"one stop shop" לקבלת כלל המידע והכלים הנדרשים לכם:

  1. למה לבחור בארה"ב כשוק יעד לפתיחת אופרציה בעולם גלובאלי?
  2. מפגשים אישיים עם נציגי משרדי הפיתוח הכלכלי (מכל 50 המדינות) ונציגי ערים מרכזיות אשר יספקו לכם מידע על ההטבות והסיוע שיוענקו לחברתכם.
  3. קבלת מידע וייעוץ לגבי כל הנוגע לתהליך הקמת עסק בארה"ב – בחירת מיקום, מידע על תמריצים, היבטים משפטיים, הטבות מיסוי ושיקולים לוגיסטיים.
  4. הזדמנות לשמוע ממנכ"לים בכירים ונציגי הממשל האמריקאי על מצב השוק, מגמות והזדמנויות, משאבים וכלים להשקיע בארצות הברית.
  5. נטוורקינג וחיבור למאגר המידע של באי הכנס הכולל חברות ומשקיעים שונים ומגוונים מכל העולם.

 

לחברות שתתקבלנה לכנס, תתאפשר גישה ללא עלות נוספת לרשימת נציגי המדינות, הערים והאזורים בארה"ב, אשר נרשמו לכנס במטרה לקבוע עימם פגישות באמצעות מערכת ממוחשבת ייחודית.


מספר המקומות מוגבל ל-25 משתתפים בלבד מישראל, על כן אנו ממליצים להירשם בהקדם.

השתתפות בוועידה כרוכה בתשלום סמלי.

 

לצפייה בסיפור הצלחה של חברת Woosh לחצו כאן.

לצפייה בסרטון המתעד חברות ישראליות שלקחו חלק במשלחות עבר - לחצו כאן.

 

לפרטים נוספים ולהרשמה נא למלא את הטופס להלן.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה