טורקיה - תכנית למימון השתתפות בתערוכה ובפגישות אישיות עם תעשיית הפלסטיק - 27-30.11.12

PLAST EURASIA ISTANBUL 2012, יריד בינלאומי לתעשיית הפלסטיק יתקיים בין התאריכים 29 בנובמבר ועד ה- 2 בדצמבר באיסטנבול, טורקיה. שגרירות טורקיה בישראל מציעה תכנית מימון לחברות ישראליות רלוונטיות המעוניינות במוצרים מתעשיית הפלסטיק כגון: מכונות, כימיקלים וחומרי גלם, תבניות, מכונות עזר, מוצרי חימום ובקרת טמפרטורה ומוצרים נוספים. התכנית תכלול פגישות עסקיות עם הספקים המקומיים ותפתח פתח לשיתופי פעולה.

למבקרים שיגיעו לתערוכה במסגרת הזמנה זו ויהיו צמודים ל-לו"ז הביקור, המארגנים יישאו בהוצאות השהייה במלון, יקבלו את פניהם בשדה התעופה, כולל הסעתם לבית המלון, ויארגנו פגישות המקצועיות עם הספקים המקומיים. כל ההסעות במסגרת התכנית בימי הביקור בתערוכה יהיו באחריות המארגנים.

על המשתתפים להיות:
א. בעל סמכות החלטה לרכישה
ב. דובר לפחות אחת מן השפות : אנגלית, גרמנית או צרפתית

לו"ז התכנית

27/11/12
הגעה לאיסטנבול

28/11/12
פגישות מאורגנות עם ספקים טורקיים

29/11/12
ביקור בתערוכה

30/11/12
סיום התכנית

הינכם מוזמנים לגלות את תעשיית הפלסטיק בטורקיה בפלטפורמה ייחודית אשר תספק למבקריה סקירה על השינויים והחידושים בתעשיית הפלסטיק בטורקיה, גישה לשווקים חדשים והכוונה על השקעות בטכנולוגיות ומכונות.
למידע נוסף על התערוכה: http://www.plasteurasia.com/en/index.php?main=pageen&id=1

במידה וחברה שעוסקת בתחום מעוניינת בביקור בתערוכה ובמסגרת התכנית המוצגת לעיל (עמידה בתאריך הגעה לטורקיה והשתתפות ביום פגישות עם הספקים הינן תנאי להשתתפות בביקור), נציג החברה שמתעתד להשתתף שלא השתתף בתכנית דומה בעבר, מוזמן למלא את טופס הרישום לא יאוחר מתאריך 21/11/12

למידע נוסף בתחום זה