אזרבייג'אן: תערוכת החקלאות הבינלאומית "Caspian Agro", 18-20.5.22

איגוד לשכות המסחר ולשכת המסחר ישראל-אזרבייג'אן מתכבדים להזמין את חברי הלשכה לתערוכת החקלאות הבינלאומית בבאקו, שחוגגת 15 שנה.

חברות ישראליות שיירשמו לתערוכה יקבלו תנאים מועדפים.

התערוכה Caspian Agro היא פורום אזורי מרכזי של יצרני מוצרי חקלאות ומזון, אשר נועד לקדם פיתוח בר קיימא של החקלאות באזור והכרת טכנולוגיות בתחום החקלאי-תעשייתי. למשתתפים תהיה הזדמנות להיפגש עם יבואנים, יצואנים, מפיצים, סיטונאים, קמעונאים וחקלאים.

גולת הכותרת של התערוכה השנה יהיה תחום ה- Smart Agro. חידושים בתחומי חקלאות שונים היו תמיד חלק מהתערוכה, והשנה יוצג בה מגוון רחב יותר של "כפר חכם", "חווה חכמה", פרויקטים ותוכניות IT חדשניים אחרים. בשל כניסתן של פלטפורמות חדשניות שונות בחקלאות, לצד הגידול במספר המוצרים, חל שיפור באיכות. טכנולוגיות IT כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מחוות מצליחות, כך שאין ספק לגבי הרלוונטיות של אירוע כזה.

הקטגוריות העיקריות: חקלאות חכמה, מכונות חקלאיות, בעלי חיים ועופות, הזנת בעלי חיים, גידול פרחים, גננות, חממות, גידול פירות וירקות, גידול כותנה, חממות, מחזור, טכנולוגיות חדשניות בחקלאות, לוגיסטיקה, חקלאות אלקטרונית, ציוד מעבדה, וטרינריה ועוד.

לאתר התערוכה לחצו כאן

התערוכה מאורגנת בחסות משרד החקלאות של הרפובליקה של אזרבייג'ן, הסוכנות לפיתוח עסקים קטנים ובינוניים של אזרבייג'ן, הקרן לקידום יצוא והשקעות אזרבייג'ן, ארגון המזון והחקלאות של האו"ם (FAO) והקונפדרציה הלאומית של ארגוני יזמים (מעסיקים) של הרפובליקה של אזרבייג'ן (ASK).

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה