ארה"ב: פגישות אישיות בדובאי עם חברות מאילינוי בתחום הבריאות וציוד רפואי, 24-27.1.22

משתתפים בכנס Arab Health בדובאי? חברות אמריקאיות רוצות להיפגש איתכם!           

חברי הלשכה מוזמנים להשתתף בפגישות אישיות עם משלחת ממדינת אילינוי בתחום הבריאות והציוד הרפואי במסגרת כנס Arab Health, המתקיים בדובאי ב-24-27 בינואר. החברות האמריקאיות מחפשות שותפים עסקיים בישראל.    

הפגישות תתקיימנה בימים שני-חמישי בין התאריכים 24 עד 27 בינואר 2022.        

להלן פרטי החברות:     

Burton Medical - ספקית מובילה של תאורה עבור בדיקות, פרוצדורות רפואיות וניתוחים המשמשים הן בטיפול בבני אדם והן בבעלי חיים. החברה מספקת תאורה עבור תעשיית הבריאות למעלה מתשעים שנה בכל רחבי העולם.         

Del Medical - יצרנית מובילה של מוצרי רדיוגרפיה חדשניים עם למעלה מ-90 שנה בעסקי הדימות הרפואי. DEL MEDICAL עוסקת בעיקר בתכנון, ייצור והפצה של מערכות דימות רפואי דיגיטליות ואנלוגיות, המופצות באמצעות רשת גלובלית של מפיצים מקצועיים. המבחר הנרחב של מוצרי החברה נועד לתמוך בבתי חולים, מרכזי דימות רפואי ומרפאות על ידי התאמת מערכות לצרכים ותקציבים השונים של כל מתקן. 

Lifetrient's - תוסף תזונה מבוסס אומגה 3 הכולל שבעה רכיבי תזונה במנות מדויקות ומיועד לילדים עם צרכים תזונתיים מיוחדים.         

Newmedical Technology - טכנולוגיה רפואית חדישה: מוצרי NewGel+ משמשים להפחתה או מניעה של צלקות הנובעות מפציעה או ניתוח, להשגת תוצאות אסתטיות מיטביות.

NoviSphere - מערכות UVC להסרת חומרים וירליים ובקטריולוגיים מסוכנים ומזהמים מחללים סגורים להבטחת סביבה בטוחה. המערכת הוכחה כיעילה ב- 99.99% בהריגת פתוגניים הנישאים באוויר, כולל נגיף קורונה, חיידקים ומזהמים אחרים, על ידי חשיפתם לקרינת UVC בעוצמה גבוהה באמצעות הטכנולוגיה של NoviSphere. קו המוצרים של NoviSphere בטוח ב-100% לשימוש, מספק ניקיון אוויר וטיהור רציף 24/7, והוא חסכוני באנרגיה.

OmniCare Group - מציעים איכות חיים משופרת לכל אדם עם המתקשה להתקלח כרגיל. החברה משתמשת ברכיבים טבעיים באיכות הגבוהה ביותר לייצור מוצרים עדינים לעור וידידותיים לסביבה. מגוון המוצרים של OmniCare כולל: כפפות לשטיפת גוף, מטליות רחצה לגוף, כובעי שמפו וערכות CHG.         

TeleRay - תוכנת הפצת דימות רפואי ומידע על מטופלים של TeleRay משולבת עם טכנולוגיית ה- telehealth. החברה מספקת פלטפורמת תקשורת רפואית נגישה וידידותית למשתמש. TeleRay מאפשרת תיאום תורים, שיתוף, ייעוץ פנים אל פנים, ואחסון מידע רפואי - כולל דימות אבחנתי (DICOM), על ידי רופאים, מומחים ומטופליהם. התוכנה מאפשר צפייה, החלפה ושיתוף בכל מקום בכל מכשיר ובכל זמן. TeleRay פועלת ב- 70% מ-50 מערכות הבריאות המובילות בארה"ב.

Wesinco International - מייצרת מערכת ריהוט מעבדה מודולרית המיועדת לסביבת מעבדה מתפתחת ולקהילת המדע של היום. מערכת מובילה זו מציעה ללקוחות עלויות נמוכות יותר לעיבוד תיקים קבועים מסורתיים, משפרת את זמני ההתקנה וקביעת התצורה מחדש. מספקת מינימום זמן השבתה וגמישות מקסימלית.         


חברי לשכה המעוניינים לתאם פגישה אישית, מתבקשים להירשם באמצעות הטופס שלהלן, בציון שמות החברות.   

אם אינכם יכולים להשתתף בכנס, אך עדיין מתעניינים באחת החברות, נא ציינו זאת בטופס.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה