ארגנטינה: פגישות B2B במסגרת תערוכת דבש וירטואלית בתחום דבש טבעי, 17-18.3.2021

הסוכנות הארגנטינית להשקעות וסחר בינלאומי, בשיתוף המנהלת הכללית של סחר החוץ של מחוז אנטרה ריוס (Entre Rios), מזמינות יבואנים להיפגש עם יצואני דבש טבעי בתערוכה בינלאומית מקוונת, שתתקיים בין התאריכים 17-18 במרץ 2021.

הדבש הארגנטינאי נחשב כיום כאחד הטובים בעולם. בשנת 2019 היו במחוז Entre Rios למעלה מ-570 אלף כוורות, שייצאו למעלה מ-5000 טון דבש טבעי לארצות הברית, גרמניה, יפן, צרפת, איטליה, ספרד, אינדונזיה ועוד. זו ההזדמנות לפגוש יצואני דבש איכותי ומוצרים נוספים מהתחום.

 

מארגני התכנית מציעים קביעת פגישות אישיות "אחד על אחד", למשך 30 דקות, באופן מקוון, עם חברות מקומיות.

 

להלן רשימת החברות המשתתפות:

 

  • Apicola La Dulce Entre Rios - חברה צעירה המייצרת, מעבדת ומשווקת דבש ומוצרי דבורים. מייצאת לארה"ב, גרמניה וקולומביה.
  • Cooperative Apicola Villa Elisa LTDA - קואופרטיב של 35 חברים המייצרים כ-20 טון דבש מפרחי אקליפטוס ופרחים מעורבים. מייצא לספרד.
  • Cosechas del Tala - קואופרטיב של כוורנים בעל מפעל השואף להכין את המוצר לשיווק ולא רק לייצא מיכל דבש.
  • Naiman S.A. - חברה בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנה בשוק הדבש. מנוסה בעבודה עם שווקים רבים, כולל ישראל, ומצהירה שמוצריה כשרים.
  • Schneitler Alimentos Naturales- חברה משפחתית בעלת ותק של יותר מ-30 שנה בענף הדבש. החברה משלבת בין הניסיון הרב של דור המייסדים לבין החדשנות של דור ההמשך. מייצאים דבש ארוז לשיווק.
  • Reina Madre Macia - חברה המתמחה ברביית דבורים באמצעות טכנולוגיה שמייצרת תאים של דבורות אם, דבורות אם מעוברות וגם דבורות עובדות. מייצאת לצרפת, איטליה, ברזיל ואורוגוואי.

 

לפרטים נוספים על החברות לחצו כאן

מועד אחרון להרשמה: 4.3.2021

 

חברי לשכה המעוניינים להשתתף בפגישות העסקיות, מתבקשים למלא את הטופס מטה, באנגלית בלבד.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה