פיליפינים: תערוכת אגרו-חקלאות, עיבוד מזון, מוצרים ואריזות, 3-5.10.19

איגוד לשכות המסחר, בשיתוף פעולה עם לשכת המסחר הישראלית בפיליפינים, שמחים לשתף אתכם במהדורה ה- 26 של תערוכת Agrilink, שתיערך במנילה בין התאריכים 3 עד 5 באוקטובר 2019.

התערוכה מהווה את חלון הראווה הטוב ביותר של מוצרים, מידע, חידושים, טכנולוגיות ושיתופי פעולה לכלל קהילת החקלאות והקהל הרחב.

הדגש השנה בתערוכה הוא על "חקלאות עמידה לאקלים", וזאת בשל הנזקים הרבים שספג ענף החקלאות בפיליפינים בשל השפעות שינויי האקלים. מומחים ברחבי העולם מזהירים מפני השפעות של שינויי האקלים על החקלאות וביטחון.

כיום ישנו צורך לתמוך במשקים קטנים ודייגים, ולספק להם גישה לטכנולוגיות חדשות, שווקים, אשראי מידע, על מנת להתאים את המערכות שלהם לשינויי האקלים.

בתערוכה יוצגו: כימיקלים לחקלאות, דשנים, טיפול במזיקים, גידול בעלי חיים, מזון ותוספי תזונה לבעלי חיים, חקלאות ימית, תקשורת וטכנולוגיית מידע, מוצרי חלב, מוצרי דגים, רכיבי ותוספי מזון, פירות וירקות, מוצרי בשר, ציוד ומכונות לחקלאות, מתקנים לאחר קציר, דשא, חממות ומשתלות, תשומות לגננות, עיבוד מזון, אריזות למזון, חקלאות אורגנית והידרופונית, זרעים, מערכות השקייה, מוסדות פיננסיים, פרסום, מחקר ויעוץ, תובלה ולוגיסטיקה, ניהול פסולת.

חברות ישראליות יצואניות, אשר מעוניינות להיות מיוצגות בחינם על ידי לשכת המסחר הישראלית בפיליפינים, מתבקשות למלא את הטופס שלהלן עם פרטים באנגלית בלבד.

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה