סלובניה: פורום עסקי ופגישות אישיות עם משלחת עסקית, 19.6.19

חברי הלשכה מוזמנים לפורום עסקי ופגישות אישיות עם משלחת חברות סטרט-אפ והייטק מסלובניה, בהובלת מזכיר המדינה/סגן שר החוץ, Mr. Dobran Božič.

האירוע יתקיים ביום רביעי, 19 ביוני 2019, בשעה 17:00, באודיטוריום של מרכז פרס לשלום, רח' קדם 132, יפו.

המפגש מהווה הזדמנות ייחודית לפגוש מספר סטארט-אפים, שהינם בין המשפיעים והמוכשרים ביותר בסלובניה.

תכנית מלאה תפורסם בקרוב. בסמינר יימסר מידע בנושא הזדמנויות עסקיות בשוק הסלובני, ותשתתפנה חברות ישראליות שתחלוקנה מניסיונן בשיתופי פעולה בשוק זה, והצגת החברות הסלובניות במשלחת.

לאחר מכן תתקיימנה פגישות B2B בין החברות.

בסיום הפורום, בין השעות 19:00-21:00, תיערך קבלת פנים לרגל יום העצמאות של הרפובליקה הסלובנית.

 

להלן פרטי החברות במשלחת:

BIOKODA – פעילות החברה כוללת מחקר ופיתוח בתחומי מדעי המחשב, קריפטוגרפיה, אחסון נתונים ופלטפורמות תקשורת עם הצפנה מקצה על קצה. נציג החברה מעוניין להיפגש עם חברות אבטחת סייבר ומומחים בתחום ליצירת שותפויות.  

COSYLAB החברה מספקת אינטגרציה של המערכת ומוצרים ופתרונות מותאמים אישית ללקוח עבור מערכות בקרה ומכשור (הנדסת מכשירים, פיתוח תוכנה, ציוד רפואי ואימות רפואי, מערכות בטיחות, מערכות נוכחות, אנרגיה, חלל ותעופה ועוד). מתמחה במאיצים, הן עבור חלקיקים ומחקר מדעי והן עבור רדיו, על ידי שילוב תוכנה ואלקטרוניקה. החברה מעוניינת להקים עסק מו"פ חדש ומחפשת שותפויות בישראל ובאזור. כמו כן, היא מעוניינת להשקיע בחברות סטרט-אפ ובשיתופי פעולה בתחומים שלה. 

DIA-VIT החברה עוסקת בפיתוח טכנולוגיה ספקטרומטית לניתוח בדיקות דם לא פולשניות, שמתמקדת בעיקר בניטור סוכר בדם. היא מפתחת חיישנים מותאמים אישית, התקנים, DSP, סימולציות ותהליכי למידה. החברה מחפשת שותפים להערכות רפואיות של הטכנולוגיה שלה, שותפים עסקיים והשקעות. 

DODIKA החברה מעוניינת בהשקעות ומבקשת להיפגש עם שותפים להשקעה בישראל.

ICOHUB הפעילות העסקית של החברה מתמקדת בפתרונות תוכנות בלוקצ'יין ופינטק. מעוניינים להיפגש עם משקיעים פוטנציאליים, חברות בתחום הפיננסי והפינטק. 

JAMB LEGAL CONSULTING החברה מציעה שירותי יעוץ עסקי ומשפטי. מתמחה בעיקר בייעוץ משפטי לחברות סטרט-אפ ופינטק. החברה מתעניינת במערכת האקולוגית של הסטרט-אפים בישראל במטרה לקבל תובנה/השקפה משפטית, שאינה של האיחוד האירופי, בנושאי טכנולוגיה משפטית ופינטק, קרנות הון סיכון וכו'. 

KOLEKTOR SISTEH ספקית מובילה של פתרונות, שירותים וציוד לאוטומציה וזרימת מידע בתעשייה ובכלכלה. החזון של החברה הוא לפתח טכנולוגיות מתקדמות לענפי תעשייה שונים, כולל אנרגיה, בניה ותשתיות עירוניות. החברה מחפשת שותפים בינלאומיים בתחומי האלקטרוניקה, הנדסת חשמל, התקנים ומערכות לאוטומציה ותזרים של תהליכים, מכונות ומכשירים. כמו, כן היא מעוניינת לשתף פעולה בתחום השירותים לאופטימיזציה של תשתיות. 

KYURIOSITY VENTURES הפעילות העסקית של החברה כולל ניהול נכסים והשקעות. החברה מעוניינת להבין את ה- ecosystem של הסטרט-אפים בישראל במטרה לשכפל את הצלחתה בסלובניה ולהיפגש עם יזמים מקומיים ומשקיעים. 

LIVENETLIFE INTERNATIONAL החברה היא ספקית המידע הראשית של חברות לפרסום באינטרנט בסלובניה. היא מאפשרת לבעלי אתרי פרימיום להציג ולמנף את התנועה בזמן אמת על מנת להגביר את החשיפה. נציג החברה מעוניין להיפגש עם חברות טכנולוגיה ישראליות, חברות פרסום באינטרנט ומשקיעים פוטנציאליים. 

NATIONAL INSTITUTE OF CHEMISTRY המכון כולל 11 מחלקות מחקר, המבצעות מחקרים בתחומים הבאים: בריאות וביו-רפואה, איכות הסביבה, כלכלה סביבתית, אנרגיה ברת-קיימא, בטיחות מזון. המכון מעוניין בשיתופי פעולה עם גופי השקעות בתחומי המחקר והפיתוח, אפשרויות ייצור, מימון לפיתוחים בתחום הביו-רפואה ושיתופי פעולה בכל תחומי המחקרים. כמו כן, הוא מעוניין בידע חדש בנושא ניהול טכנולוגיה ומסחור. 

NINAZ הפעילות העסקית של החברה כוללת השקעה במניות, אגרות חוב וכו'. היא מתמקדת בהשקעות הון-סיכון, בעיקר בסלובניה. החברה מעוניינת להכיר את מערכת ה- ecosystem של הסטרט-אפים בישראל, בעיקר קרנות הון סיכון ו- Angel clubs. החברה מקדמת הקמת קרן הון סיכון חדשה בסלובניה ומעוניינת ללמוד את שיטות העבודה המומלצות בישראל עבור השקעות בחברות סטרט-אפ והדרכתן.

(POŠTA SLOVENIJE (Post of Slovenia – ספקית שירותי הדואר שנמצאת בבעלותה המלאה של ממשלת סלובניה ומעסיקה קרוב ל- 5,500 עובדים. מלבד שירותי דואר, היא מספקת גם לוגיסטיקה ושירותי IT. החברה מעוניינת לספק שירותים חדשים ולחזק את השירותים הקיימים: חבילות ומשלוחי דואר ישיר, הפצת עיתוני בוקר, שרשרת אספקה לוגיסטית ושירותים עבור לקוחות פרטיים, עסקיים וממשלתיים. החברה מעוניינת ביצירת קשר עם סטרט-אפים שאפתניים וחברות לפיתוח פתרונות ושירותים חדשניים בתחומים אסטרטגיים מרכזיים (אופטימיזציה במשלוחים, לוגיסטיקה חכמה, מסחר אלקטרוני וכו'). 

SMART OPTOMETRY – חברת סטרט-אפ שמפתחת פתרונות תוכנה מתקדמים לטיפול בבריאות העיניים, החל מבדיקות עיניים ועד טיפול בראייה. לחברה שני מוצרים משלה: יישום אופטומטרי חכם לרופאי עיניים וטיפול לילדים הסובלים מעין עצלה. החברה מפתחת גם פתרונות תוכנה חכמים הקשורים לבעיות עיניים, בעיקר עבור חברות פרמצבטיקה. החברה מעוניינת להכיר את טכנולוגיות הבריאות והציוד הרפואי בישראל ולאתר שותפים עסקיים להפצה, פרסום, פיתוח תוכנות לטיפול עיניים, תוכנות לענף הבריאות ושיתופי פעולה במחקר. 

USTVARJALNIK החברה משמשת כ"ארגז חול" ליזמים צעירים ומדריכה נוער כיצד להתפרנס מעשיית מה שהם אוהבים. הדבר נעשה באמצעות רשת של תכניות יזמות בבתי ספר, כמו גם במדינות רבות ברחבי העולם. החברה פיתחה תוכנית המסייעת לאנשים להפוך את התחביבים שלהם למודל עסקי בר-קיימא ובסיועה הוקמו כבר למעלה מ- 1,000 חברות. הארגון מעוניין להקים שותפויות עם גופים בישראל הפעילים בתחום מערך התמיכה ביזמות על מנת להביא את מוצריה לישראל, להקים שותפויות בין חברות סלובניות לחברות ישראליות, לשתף פעולה עם אוניברסיטאות או מוסדות חינוך בפרויקטים שונים של יזמים צעירים ולהקים שותפות עם מוסד ישראלי ליזמות חינוכית. 

ZEMANTA – החברה פיתחה פלטפורמת פרסום דיגיטלית הפועלת בזמן אמת באינטרנט ויישומים ניידים. המטרה העיקרית של החברה היא לקדם את שיתופי פעולה מסחריים בין סלובניה לישראל הן במסחר והן בהשקעות. החברה מעוניינת גם להעתיק ולהתאים גישות ישראליות בתחום הסטרט-אפים וסביבות טכנולוגיות. היא מבקשת להיפגש עם חברות ומוסדות שיכולים ללמדה כיצד חברות/ארגונים ממדינות קטנות, יכולות להצליח בשוק הבינלאומי. 

 

להרשמה לפורום ולתאום פגישות אישיות עם נציגי החברות במשלחת, יש למלא את הטופס שלהלן.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה