בלגיה: ביקור משלחת עסקית רב-תחומית, 3-6.6.19

חברי הלשכה מוזמנים לפגישות אישיות עם נציגי חברות בלגיות שיגיעו לביקור במסגרת סוכנות ההשקעות והסחר הפלמית והנספחות המסחרית הפלמית בישראל.

הפגישות תתקיימנה בתאריכים 4 עד 6 ביוני, ימים שלישי עד חמישי, במלון קראון פלאזה, תל-אביב.

תחומי החברות במשלחת:

  • שירותים וטכנולוגיות לחברות לוגיסטיקה
  • ניסויים קליניים, טכנולוגיה לאוכלוסייה הבוגרת
  • פתרונות לתעשיית השבבים
  • טכנולוגיה לבקרת יצור
  • טכנולוגית נעילה ודלתות
  • תאורה לבית
  • מזון - שוקולד, בירה, קינוחים קפואים

 

להלן פרטי החברות:

אלקטרוניקה, דפוס, תוכנה

B&B LOCKS – החברה עוסקת בפתרונות נעילה אלקטרו-מכניים בכל מקום בו נדרש שילוב של ניהול גישה, טכנולוגיה אמינה ומוצרים קשיחים. המוצרים נותנים מענה במצבים בהם קיים שימוש אינטנסיבי, סכנת ונדליזם וכאשר נדרשת אבטחה ברמה גבוהה. נציג החברה מעוניין להיפגש עם נותני שירותי אבטחה מקיפים, יצרני דלתות ואינטגרטורים של מערכות אבטחה.

Sofics – החברה מתמחה בפתרונות למעגלים משולבים. מפתחת פתרונות עיצוב למוליכים למחצה על מנת לספק עמידות והגנה על מעגלים משולבים. הטכנולוגיה מאפשרת עמידות על שבב בסביבות קשות (כולל קרינת  EM, מעברי אספקה ו/או ESD), תוך תמיכה בדרישות הפעלה נורמליות מחמירות שבהן פתרונות סטנדרטיים מובילים לאובדן תפקוד או ביצועים. החברה מעוניינת ליצור קשר עם חברות fabless, חברות (AS)IC, ספקי שירותי עיצוב (AS)IC, ספקי IP הזקוקים לפתרונות ESD / EOS  או מעגלים מוצקים שלא ניתן להשיגם, טכנית ו/או כלכלית, באמצעות פתרונות סטנדרטיים.

IMEC - אחד הגופים המובילים בעולם בתחום המו"פ של ננו-אלקטרוניקה. החברה ממנפת את הידע המדעי שצברה עם חדשנות וניסיון, הודות לשיתופי פעולה בינלאומיים בתחומי ה- ICT, הרפואה, האנרגיה ועוד. הקימה ביחד עם אוניברסיטת אנטוורפן סטארט אפ - ∆RAY, המפתח טכנולוגיה במסגרת תעשייה 4.0 לתהליכי ייצור עם אפס פגמים. החברה תפעל בקרב יצרני חלקים לתעשיות שונות, כולל רכב, אוויוניקה (פיתוח וייצור מערכות בקרה למטוסים) ורפואה. תחומים רלבנטיים נוספים כוללים את ענף היהלומים והדפסות תלת-מימד.∆RAY מעוניינת ליצור קשר עם חברות המייצרות או מרכיבות חלקים בתחומים שצוינו. 

LABELMATE – החברה מציעה דיספנסרים מתקדמים וציוד נוסף לתוויות, המיועדים לשימוש במדפסות וסורקי ברקוד, כמו גם מוצרי תוכנה לניהול פעילות ועבור track & trace. המוצרים מסייעים לפני, בזמן ולאחר תהליך ההדפסה והיישום, ותורמים לעבודה קלה, מהירה ויעילה. נציג החברה מעוניין להיפגש עם חברות המציעות פתרונות לשוק הזיהוי האוטומטי (AIDC).

לוגיסטיקה ושינוע

Boschmans Steinacher - מציעה שירותים ברמה גבוהה בכל שלב בתהליך הלוגיסטי. בעלת ניסיון רב בשינוע סחורות דרך הים, האוויר, היבשה ומסילות רכבת. החברה מציעה שירותים בכל שלב של שרשרת האספקה כולל טיפול בסחורה, אחסון והפצה. לחברה ניסיון רב בשוק הישראלי. מעוניינים להיפגש עם יבואנים ויצואנים.

ניסויים קליניים וטכנולוגיה לאוכלוסייה הבוגרת 

SILLAR CLINICAL - חברה לניהול ניסויים קליניים (CTMO) המספקת ללקוחותיה מגוון פתרונות, החל משלב התכנון של ניסויים קליניים, דרך ביצועם ועד לניהול מלא שלהם. מתמקדים בעיקר בניסויים קליניים בשלבים 1, 2 ו-4, בדגש חזק על ריפוי גני ותאי. המשרדים הראשיים שוכנים בעיר גנט, בירת הביוטכנולוגיה של אירופה. על לקוחות החברה נמנות חברות ביוטכנולוגיה, חברות תרופות ומוסדות מחקר אקדמיים. ניהול ניסויים קליניים הוא תחום ייחודי ומורכב ביותר הכפוף לרגולציה נוקשה והחברה מבטיחה תאימות רגולטורית וניהול מותאם-אישית של ניסויים קליניים במסגרת הזמן והתקציב שנקבע על ידי הלקוח. 

Memoride - תוכנה מבוססת ענן המאפשרת לבני הגיל השלישי "לטייל" בחוץ בבטחה ובנוחות ממקום מגוריהם. באמצעות שימוש ב- Streetview של גוגל,Activ84Health מעניקה חוויה ייחודית ואישית המתאימה ליכולות הפיזיות והמנטליות של המשתמשים ומאפשרת למשתמש לחוות מקומות אותם הוא מכיר מהעבר. הטכנולוגיה קרויה Memoride, היא גמישה ביותר ואינה דורשת הכנות מיוחדות, למעט חיבור לרשת   WiFi. נציג החברה מעונין להיפגש עם בתי אבות, בתי חולים, מרכזי שיקום וארגוני תמיכה אחרים, כמו גם עם חברות היכולות לשמש כמפיצים.

תאורה לבית

Louwizz - מותג בלגי אקסקלוסיבי בתחום התאורה לבית. המוצר קל ביותר להתקנה ומציע תאורת לד מתקדמת. כחברה המעצבת ומייצרת את מוצריה בעצמה, Louwizz פיתחה תפיסה מהפכנית, שמשלבת מגנטים עם עיצוב חדשני וטכנולוגיה פורצת דרך. נציג החברה מעונין להיפגש עם לקוחות פוטנציאלים, חנויות ויבואני מוצרי תאורה.

מזון

Musketeers – מבשלת בירה בעלת אופי ייחודי המושפע מסגנונות וטעמים שונים. המבשלה ידועה במגוון בירות הטרובדור שלה, הכוללת את ספינת הדגל טרובדור מגמה, והבירות מסדרת Legend. החברה מעוניינת להשיג תעודת כשרות ולהיפגש עם יבואנים, מפיצים ורשתות שיווק.

Fairy Chocolates – יצרנית שוקולד בלגי באריזה חדשנית ובעיצוב מקורי. אחד המוצרים - Cho’clair, יצא זה עתה לשוק והוא משלב מראה של פחזנית צרפתית (éclair) עם טעמו המיוחד של הפרלין. החברה מעוניינת בהוצאת תעודת כשרות ולהיפגש עם יבואנים, מפיצים ורשתות שיווק.

MoMe – החברה מייצרת שוקולד-על-מקל שנמס בחלב חם, מרשמלו-על-מקל, ערכת מרשמלו להכנה על האש, סירופים בטעמים ייחודיים, שוקולד מקושט על מקל. מבחר המוצרים של החברה גדל כל העת באמצעות הוספת טעמים חדשים והודות להכנסת מוצרים חדשים. לכולם מכנה משותף אחד: עבודת יד ואיכות בלגית. החברה מעוניינת בקבלת תעודת כשרות למוצריה וביצירת קשר עם יבואנים, מפיצים ורשתות שיווק המחפשים מוצרים קפואים.

VDB Frozen Food - מייצרת גלידה תעשייתית כמו גם ופל בלגי, תחת מותג פרטי או כמותג בלגי. החברה מתמחה בגלידה לגביעים, קעריות ובצורת מגנום. בנוסף, החברה מציעה ופל בלגי איכותי משני סוגים: ופל מסוכר, כמו גם ופל בריסל (ניתן לקבל תעודת כשרות). מוצרים נוספים כוללים גלידה איטלקית, צ'ורוס וטורטילות. נציג החברה מעוניין להיפגש עם יבואנים, מפיצים ורשתות מזון המחפשים מזון קפוא.

 

לתיאום פגישות אישיות יש למלא את טופס הרישום שלהלן באנגלית בלבד ואנו נעביר למחלקה המסחרית בשגרירות בלגיה לתיאום שעות הפגישות.

 

*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה