אפריקה: פגישות אישיות עם משלחת עסקית בכירה בתחום פיננסים, חקלאות, אנרגיה תקשורת, משפט ועוד 2.7.18

הנכם מוזמנים להשתתף בפגישות אישיות עם משלחת עסקית בכירה ממספר מדינות באפריקה, שיגיעו לביקור קצר בישראל במסגרת תכנית מיוחדת ויוקרתית של הועד היהודי-אמריקני (AJC) ובשיתוף עם לשכת המסחר ישראל- אפריקה. מדובר באנשי עסקים בכירים ובעלי ניסיון עסקי עשיר באפריקה, המעוניינים ביצירת שיתופי פעולה עסקיים בישראל.  

להלן פרטי הבכירים:

  1. Mr. Augustine Tembo - מנהל בכיר בחברת CurversTECH IFG, הממוקמת במחוז לוסקה שבזימבבואה. החברה נוסדה לפני כ-5 שנים ומתמחה בתחומי הגננות, החממות, הבנייה ומערכות ההשקיה. מספקים ייעוץ ושרותי הדרכה לארגונים ממשלתיים, סוכנויות, ארגונים לא ממשתלתיים, איגודי חקלאים ולמגזר הפרטי. בנוסף, היא מתמקדת בקידום פרודקטיביות של ענפי החקלאות על ידי ייבוא טכנולוגיות חקלאיות ממדינות שונות. החברה נטלה חלק בפרוייקטים רבים במדינות אפריקה, בשיתוף פעולה עם מדינות כמו צרפת וזמביה. מר Augustine Tembo מעוניין להיפגש עם חברות בעלות טכנולוגיות חקלאיות, שיכולות להציע ציוד לחממות, מערכות השקייה, מערכות בקרה וכדומה.
  2. Mr. Asoka Ranaweera - מייסד ושותף מנהל בחברת Grid2Grid מאתיופיה שנוסדה בשנת 2005 ומסייעת לחברות ולמשקיעים בפרוייקטים בתחומי סחר, חקלאות, תובלה, חשמל, תשתיות תחבורה, אנרגיה מתחדשת, ותשתיות ייצור בשווקים מתפתחים באפריקה. מבין לקוחותיו ניתן למצוא גורמים ממשלתיים, בנקים, איגודים ממדינות ארה"ב, אירופה ואסיה ופעילותו משתערת על פני יותר מ-22 מדינות. מר Asoka Ranaweera מעוניין להיפגש עם חברות ישראליות שברצונן להיכנס לשווקים באפריקה בתחומים שצויינו לעיל.
  3. Mr. Gatfield Mangwiza - מנהל מחלקת תפעול בחברה מובילה לפתרונות תשלום דיגיטליים בזימבבואה, Multi-Pay Solutions. החברה מנהלת באופן אקסלוסיבי את פרוייקט התשלומים הדיגיטלים הסלולרים של בנק CABS, הנחשב לאחד הבנקים הגדולים והרווחיים ביותר בזימבבואה, שמשמש כיום כמשרד רכישה עיקרי למערכות העברת תשלומים אלקטרוניים ושולט על כ-40% מהשוק המקומי. מר Gatfield Mangwiza מתמחה בתחום ה- e-commerce והעברת תשלומים בינלאומיים, ובעבר רכש ניסיון בשלושה בנקים שונים בהם שימש בתפקידים בכירים. האורח יגיע לארץ במטרה ליצור קשרים עסקיים בתחום טכנולוגיית התשלומים, להיחשף לרעיונות להשקעות בתחום האשראי ולהיפגש עם משקיעים רלוונטים.
  4. Ms. Lois Sankey - ראש מחלקת מימון חקלאי ועסקים מתפתחים ב- Diamond Bank שבניגריה. הבנק מספק שירותים פיננסיים ללקוחות פרטיים וכן למגזר העסקי, החל משנת 1991. בשנים האחרונות הפך לאחד מהבנקים הצומחים ביותר, מבחינת היקף לקוחות פרטיים ומספר סניפים. במסגרת תפקידה של גב' Lois Sankey ומעבר לאחריותה על פיתוח העסקים החקלאיים, היא אחראית בנוסף על בחינת איכות תיקי הלקוחות ולבחינת יכולות פיתוח בתחום היזמות. מעוניינת להכיר ולהתחבר עם חברות המבקשות להתפתח בתחום הקידום הפיננסי בשוק הניגרי.
  5. Ms. Maureen Marimirofa - עומדת בראש מחלקת היזמות הציבורית והארגונית הלא ממשלתית בבנק CBZ Bank Limited, בנק בינלאומי עם סניפים מקומיים וחברות בנייה בזימבבואה. הבנק שולט כיום על כ-20% משוק השרותים הפיננסיים בזימבבואה. המחלקה מטפלת בכל הקשור לניהול הקשרים עם גורמי ממשל, רשויות רגולטוריות, אוניברסיטאות ורשויות מקומיות. כמו כן, לחברה לקוחות רבים הפועלים בתחומי האלקטרוניקה, התחבורה, המים, טיפול בשפכים, אוניברסיטאות ציבוריות ועוד. גב' Maureen Marimirofa מעוניינת בשיתופי פעולה עסקיים עם חברות בתחום פתרונות פיננסיים לניהול פיננסי ציבורי, חברות בתחום הטיפול בשפכים, חברות מתחום המזון האורגני ואורח החיים הבריא ובטכנולוגיות בתחום הבריאות והחקלאות.
  6. Mr.Moses Adriko - שותף בכיר וראש המחלקה ליישוב סכסוכים בחברת MMAKS Advocates, משרד עורכי דין מהמובילים באוגנדה. החברה הוקמה בשנת 2005 והיא חברה בארגון African Legal Network יחד עם 15 משרדי עורכי הדין נבחרים באפריקה. כמו כן, המשרד דורג כמשרד מוביל גם על ידי ארגון Chambers Global, המאגד לשכות עורכי דין מכול העולם וגם על ידי ארגון The International Financial Law Reports  המאגד את משרדי עורכי הדין החזקים והמשמעותיים ביותר באפריקה. מר Moses Adriko מתמחה בדין תאגידי ומסחרי, משפט האזרחי, קניין רוחני ובוררות מסחרית. מעוניין לבחון שיתופי פעולה עם משרדי עורכי דין מובילים בישראל, מומחים בתחום המשפט, מפתחי תוכנה בתחום המשפטי, משקיעים ועם נציגי בנקים.
  7. Mr. Omaia Salimo - המנהל בפועל של קרן Fund for Peace and National Reconciliation, החל משנת 2015. מדובר בקרן ציבורית, מטעם ממשלת מוזמביק, המציעה פלטפוטרמה לקידום שילוב נכי צבא בחברה והעצמת יוצאי הצבא, שהיו מעורבים במלחמה לשחרור המדינה. הקרן מונה 170,000 חברים וסניפיה פרוסים בכ-11 מחוזות במדינה. מר Omaia Salimo מעוניין ביצרית שיתופי פעולה עם ארגונים בתחום פיתוח פיננסי, משקיעים וחברות ייעוץ לצורך מיפוי המשך התפתחות הקרן מבחינה חברתית וכלכלית במוזמביק.
  8. Mr. Sudeep Mohanty - מנהל התכנון בחברת Naisha Group מאוגנדה, המתמחה בתחומי החקלאות והייעור, עוסקת בייבוא וייצא של מוצרי בוטניקה ורוקחות ועוסקת גם בפרסום ומדיה. כמו כן, כיהן כסגן הנשיא הראשון של לשכת המסחר והתעשיה של אוגנדה, יושב ראש של איגוד תעשיית האלכוהול של אוגנדה, מנהל באגודה ליזמות ירוקה, סגן נשיא בקהילת האופנה של אוגנדה, מנהל כללי בחברת סוכר גדולה ומנכ"ל של חברה לשמן מאכל. כיום מספק שרותי ייעוץ, סקרי שוק, ניהול פרוייקטים, נדל"ן, חקלאות, בריאות, חינוך ועוד. בהמשך הוא מעוניין להתפתח בענף הקפה ובתחום עיבוד התירס. מר Sudeep Mohanty מעוניין להיפגש עם חברות מתחום עיבוד המזון (קפה ותירס) ולפתח קשרים עסקיים עם שותפים ומשקיעים פוטנציאלים בתחומי הייעוץ, האופנה והבריאות.
  9. Mr. Tosi Mpanu Mpanu - שותף בכיר בחברת הייעוץ T2M Conseil מהרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, המתמחה בתחום הסביבתי. משמש כיועצו של שר הסביבה במדינה בכל הקשור לשינויי אקלים ומימון פרויקטים, פיתוח תחום הבר קיימא ואנרגיה מתחדשת. בעקבות קידום ביזור טכנולוגיות האנרגיה המתחדשת במדינה, נפתחו הזדמניות חדשות לחברות בתחום זה שלא התאפשרו קודם לכן. מר Tosi Mpanu Mpanu מעוניין להפגש עם חברות העוסקות באנרגיה מתחדשת, מומחים לשיפור איכות הסביבה ומשקיעים בתחומים אלה.
  10. Ms. Virginia Sibanda - מנכ"לית חברת VIRL Rural and Social Financial Services Ltd מזימבבואה, שנוסדה בשנת 2010 במטרה לעבוד עם חקלאים קטנים ובינוניים, בעלי הכנסה משתנה, ולהתאים להם שרותי הלוואות. לחברה 7 סניפים בזימבבואה והיא משתפת פעולה עם בנקים שונים בכדי לפתוח חשבונות בסיסים ובכדי להנגיש את גישה לשרותי החיסכון. גב' Virginia Sibanda מעוניינת להיפגש עם חברות בתחום מערכות ההשקיה,חממות, ציוד חקלאי והטכנולוגיות החקלאית המותאמת לחקלאים קטנים-בינוניים. בנוסף, מעוניינת להיפגש עם חברות פיתוח לפתרונות פיננסים דיגיטלים ויבואני סחורות חקלאיות.

מועד: יום שני 2 ליולי בין השעות 11:00-16:00

מקום: מלון קרלטון, רחוב אליעזר פרי 10, תל אביב

לתאום הפגישות, אנא מלאו את טופס הרישום.

*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה